16.Já to říkala.. (2 část)

3K 215 3
                                    

"Ale notak puso neblbni"řekl mi mile.

"Já neblbnu já sedim a teď když dovolíš ráda bych zase poslouchala písničky"řekla jsem a dala si sluchátka do uší.

"No jak myslíš"řekl a vzal mě na ramena jako pytel brambor.Rychle jsem vytáhla sluchátka a začala křičet.

"Kurva pusť mě!"zaječela jsem.

"Půjdeš za Andym po svých?"řekl.

"Ne nepudu!Nechci se s ním bavit"odsekla jsem mu.

"No tak to tě tam teda donesu"řekl se smíchem a pochodoval dál.

"No tak snad se něják domluvíme"řekla jsem mu.

"Ne prostě tě tam donesu,kdybych tě dal na zem tak vezmeš roha"řekl a nesl mě dál.

Andy:

Rafnul jsem se s Jul kvůli tomu že asi dělá do Ashe a on zase do ní.Řekl jsem Ianovi aby mi přivedl Juliet,chtěl jsem se jí omuvit a taky se zeptat jestli by snámi nechtěla ject na ty poslední koncerty co budeme mít.Stejně budou za pár týdnů prázdniny takže jí to neuteče.

Ashley:

Chtěl jsem Jul políbit ale Andy mi to posral.Sice vím co říkal ale prostě nejde odolat.Když Jul odtáhl pryč šel jsem za nima a slyšel je jak si povídají.Andy Jul vynadal a ta se mu potom vysmekla a utelka.

"Tak to si nezvládl brácho"řekl jsem mu s úšklebkem.

"Hej dej mi pokoj!Asi si nepamatuješ co jsem vám řekl že?"zeptal se Andy.

"To s tím vazem?"řekl jsem ironicky.

"Jo přesně to"řekl Andy a přejel mi rukou po páteři.

Jul:

Ten chlap mě fakt nepustil.Začala jsem vřískat ještě víc.Kluci to asi slyšeli takže se naskládali na pódium a smáli se mi.

"Skřítci jedou"zařval CC a zmyzel.Ach bože někdy si říkám s jakýma idiotama se to vůbec bavím.No teoreticky řečeno jsem si to nevybrala.

"Už mě do hajzlu pustíš?"sykla jsem a on mě konečně položil na zem přímo přd Andyho.Sakra tak tohle jsem nezvládla.Možná kdybych se teď otočila a zdrhla tak by mi to prošlo.Jenže nesmím zapomínat na to že Andy má nohy jako laňka.Fajn za pokus nic nedám.Rychle jsem se otočila oběhla taho blbce a zdrhala někam pryč.Vyběhla jsem schody vedoucí na pódium a schovala se za kluky.CC,Jinxx,Jake,Kellin a Ashley se mohli potrhat smíchy.Andy přiběhl na pódium a stoupl si přímo naproti mě.

"Juliet už mě sereš"řekl naprosto vážně.

"Oh tak promiň"řekla jsem sarkasticky.

"Kvůli tobě se tu všechno kurví!Teď už by jsme měli všechno mít nachystaný a místo toha tady kravneme s tebou!Lituju toho že sem tě sem vůbec vzal!"vychrlil ze sebe Andy ... 

-----------------

Ještě bude 3 část:DD takže se nechte napnout!:D A wow přes 700 čtení:O lidi vy mě zabijete:DD Ani nevítek jak moc si toho vážím:) Moc moc děkuju:)) Možná přidám dneska ještě 3 část:)) Omlouvám se za chyby:) Pusťte si tuhle písničku (https://www.youtube.com/watch?v=KKBvMx0wGSY) furt mi to nejde přidávat -_-

Wild Child [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat