Ειχα μήνυμα από τον Άλεξ.
'Καλημέρα κοριτσάρα μου♥'12:56
'Καλημέρα♥ πηγές σχολείο ?'13:01
'Χαχα ούτε κανν! Αλλά από ότι έμαθα ούτε εσύ !'13:02
'Με παρακολουθείς? 😂😁😘'13:02
'Χαχα θα ήθελες αλλα δεν το απορρίπτω! ;)Τι κάνεις τώρα ?'13:03
'Τρωω πρωινό! Εσύ? '13:03
'Εγώ έρχομαι για πρωινό!;) '13:04
'Αχχα περιμένω! '13:04
Άλεξ Pov.
Ωραία τώρα θα πάω σπίτι της. Πήρα κλειδιά, κινητό και λεφτά και έφυγα. Πρέπει κάποια στιγμή να της πω τι νιώθω. Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν πάω να της πω κάτι σχετικά με αυτό το θέμα κολλάω... Σαν μαλάκας!
Δεν κατάλαβα πως πέρασε τόσο γρήγορα η ώρα. Ήμουν έξω από το σπίτι της και σκεφτόμουν πως να της το πω .
Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε στο λεπτό. Ειχα μείνει να την κοιτάω σαν χαζός ... Είχε κάνει τα μαλλιά της δύο πλεξίδες , φορούσε ενα κοντό σορτσ και ένα μακρι-μάνικο μπλουζάκι. Ήταν απλα κούκλα και πολύ sexy !!
'Το ξέρω οτι είμαι κούκλα και sexy αλλά μην καρφώνεσαι!' Μου είπε και με τράβηξε μέσα. Το είπα δυνατά αυτό ? Έκλεισε την πόρτα και πήγε προς την κουζίνα. Εγώ εν το μεταξύ είχα κοκαλώσει και την κοιτούσα καθώς πήγαινε μέσα.
'Θα έρθεις ?' Την άκουσα να φωνάζει και ξέφυγα από τις σκέψεις μου. Πήγα στην κουζίνα και είχα ένα πονηρό χαμογελο. Τώρα θα παίξει αυτή στο παιχνίδι μου.
Έκατσα δίπλα της και πήρα ενα κρουασανάκι απο το πιάτο της.'Εε ήταν δικό μου αυτό ..' τσίριξε.
'Αχχα όπως το είπες...Ήταν !' Της ειπα ενώ γέλαγα ακόμα πονηρά. Της πήρα άλλο ένα.
'Εε τώρα θα δεις ...'φώναξε και έτρεξε προς τα πάνω μου. Εγώ όταν πήρα το δεύτερο κρουασανάκι σηκώθηκα γρήγορα και πήγα προς το δωμάτιο της .
Όταν την άκουσα να το λέει γύρισα να την δω αυτή έτρεξε και πήδηξε πάνω μου. Ενώ αυτή με χτυπούσε -σαν γαργαλιτό ήταν - εγώ προχωρούσα προς το δωμάτιο της.
'Είσαι ένα ηλίθιο , αναρχικό ζώον! ' τσίριζε και εγώ κάθισα στο κρεβάτι με αυτήν αγκαλιά μου.
'Είμαι sexy αναρχικό ζώον !'της είπα με ενα αυτάρεσχο χαμόγελό.
'Χαχα θα ήθελες να είσαι sexy !' Είπε ενώ γέλαγε και τριβώταν επάνω μου. Δεν το είχε καταλάβει και συνέχιζε. Ωχχ αυτό δεν είναι καλό.'Κοριτσάκι μου εκτός απο sexy είμαι και αγοράκι οπότε σταματά να κουνιέσαι γιατί δεν σε βλέπω καλά.' Της είπα και γελούσα πονηρά. Κατέβηκε από πάνω μου και προχώρησε προς την ντουλάπα.
'Ναι όπως το είπες...Αγοράκι! 'Είπε και μου γύρισε την πλάτη.
Τώρα γλυκιά μου τα ήθελες και τα έπαθες. Σηκώθηκα και την άρπαξα απο την μέση, την έριξα στο κρεβάτι . Ανέβηκα πάνω της και έβγαλα την μπλούζα μου. Αυτη ειχε κοκαλώσει και δεν μιλούσε.'Χαχα είδες ούτε εσύ δεν το πιστεύεις οτι ειμαι απλά "αγορακι" Αααα και όσο για το αν είμαι sexy πρέπει να πάρεις σαλιάρα... Σου τρέχουν τα σάλια' της έκλεισα το μάτι και σηκώθηκα από πάνω της. Είχε κοκαλώσει και δεν σηκώθηκε.
Ήθελε παιχνίδια η μικρή. Έπαιξε και έχασε ! Πήγα στο σαλόνι και άνοιξα την τηλεόραση. Μετά από λίγο κατέβηκε και ήρθε και έκατσε δίπλα μου.
Δεν της έδωσα σημασία αλλά είχα ακόμη αυτό το ικανοποιημένο χαμόγελο.
'Είσαι χαζο παιδάκι μου γιατί γελας ?' Μου είπε.
'Έπρεπε να έβλεπες την φάτσα σου μικρό μου. Όλα τα λεφτά.' Είπα και συνέχισα να γελάω.
'Μικρό είναι αυτο που εχεις στο βρακάκι σου.!' Είπε και σηκώθηκε γρήγορα να πάει στο δωμάτιο της. Έχει όρεξη για παιχνιδάκια η γατούλα... Ας παίξουμε !
To be continue...
Σπόιλερ: Πάρης Pov ;)
#Votes&comments ♥
VOUS LISEZ
Λυδία (Readint2017 )
ChickLitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...