•32- ,,Jsi takovej můj medvídek na mazlení."

7.3K 302 22
                                    

Po růžovém obláčku jsem se ocitla na divokém západě. Šerif Bella měla ve westernovém městě pořádek. Ovšem dokud se jako strojem času neobjevil Justin McCann Bieber v kostýmu ananasu a s jeho kamarády mi nezačal pustošit obyvatelstvo. Samozřejmě jsem ho porazila a zavřela do vězení.

V dalším snu jsme cválali na hřebcích přes Serengeti. Vlasy mi vlály ve větru a na velkém černém koni v kostýmu Zora vedle mě cválal sexy Justin. Shlédla jsem na svoje šaty a nestačila se divit. Proč cválám na koni v podvazcích a černém krajkovém korzetu?

Throwback

,,Kdybych měla spodní prádlo, čemu bys zapínal zip?" koukl na mě svůdně.

,,Korzetu přece, červenému, ne, černému krajkovému korzetu" zavrněl.

End of Throwback

Najednou jsem se z koně ocitla v Justinově pokoji.

,,Tak jsem tady." dal mi někdo ruce zezadu na pas. Otočila jsem se a spatřila Justina. Jeho bezchybná tvář byla tak blízko a já ho chtěla políbit. Co to dělám? Dala jsem mu ruce na tvář a on se na mě usmál.

,,Už odpočítávám dny." usmál se a chytl mě za ruce. Nechápavě jsem se na něj podívala. What's going on?! Políbil mi levou ruku a já si všimla prstýnku.

,,Já taky." dala jsem mu ruce kolem krku a políbila ho. Jsme zasnoubení? Co se to tu děje? Usmál se mi na rtech a objal mě pevně kolem pasu. Naše těla byla na sobě nalepená a mému snovému já se to líbilo. Až moc. Justin začal couvat až dopadl na postel a já dopadla přímo na něj. Vyhrnula jsem mu tričko a začala ho líbat na hrudi. Jela jsem níž a všimla si, jak Justin stiskl prostěradlo.

,,Bell." vzdychl.

,,Oh, Bell."

Prudce jsem otevřela oči, ale stejně jsem neviděla nic. Černo, tma, pořád je noc. V živé paměti mi utkvěl sen. Otočila jsem se na druhou stranu a spatřila Justina. Justina v úplně stejně pozici, jako byl na konci mého snu. Ležel na zádech, peřinu jsem měla celou staženou na své straně, takže byl odkrytý. Chudáček. Měl jen boxerky. Ze spánku se usmíval a v rukou tiskl prostěradlo. To je až moc blbá náhoda. Peřinu jsem zvedla a přikryla ho. Probral se a lehce pootevřel oči. Když viděl, že jsem ho chtěla jen přikrýt, usmál se, přisunul se ke mně a lehl si na bok, ke mně čelem. Dal mi ruku na záda a mou nohu si hodil přes sebe, takže jsem ji měla pokrčenou.

,,Jsi takovej můj medvídek na mazlení." zamumlal ze spaní a já se musela usmát. Udělala jsem si pohodlí v té pozici, kterou si Justin určil, a taky znovu usnula.

•••

Něco mě začalo šimrat na stehně. Zavrtěla jsem se a otočila se na druhý bok.

•••

Znovu mě něco zašimralo. Tentokrát na boku. Vzdala jsem to a poddala se tomu. Jemné krouživé pohyby jsem cítila od lopatek až po ledviny. Naskočila mi husí kůže a já se musela mírně zatřást. Otevřela jsem jedno oko, a ihned poté i druhé. Přímo před očima jsem měla římské číslice, datum narození.

,,Dobré ráno." zašeptala jsem.

,,Spíš dobré poledne." přestal Justin s kouživými pohyby a svou dlaň nechal položenou na mých zádech. Dlouze jsem vydechla a přitulila se víc k němu.

,,Takže kdo to byl? Ten chlap včera."

,,Jeden od Rodriquéze."

,,Od koho? A proč jsi je všechny zabil? A co se mnou a s těma dalšíma holkama chtěli udělat?" Justin se zamyslel.

,,Samuel Rodriquéz. 30 let. 180 centimetrů. Obchodník s bílým masem. Většinou holky od patnácti do sedmadvaceti let. Zdrogujou je a pašujou za hranice. Většinou do Ruska. Byl docela nenápadnej, ale vydělával velký prachy. Ty holky jsou většinou už potom pořád zdrogovaný a prodávaj se draze. Zvlášť panny. Znásilňujou je, a pak prostě umřou. Buď na vyčerpání, špatný podmínky nebo na předrogování. Blbej osud." dopověděl a mě mrazilo na zádech.

,,Tak tos mě zachránil." objala jsem ho a on se zasmál a taky mě stiskl.

,,Bylo mi to hned jasný. Viděl jsem Samuela už když jsme přišli, ale neviděl mě. Bylo mi jasný, že si přišel pro nějaký holky na prachy. Pouť je zmatený místo a než si stihneš všimnout, že ti někam zmizela přítelkyně, nebo třeba sestra, tak je ta holka už dávno někde pryč. Pak jsem prostě jen počkal na nějakou příležitost. Svět je zlý místo a bez vědomí, že budu mít možnost ho zabít, bych tě tam nenechal samotnou. Logicky bych tě vzal s sebou a třeba bys mi pomohla vzít jeden čaj."

,,Takže jsem vlastně byla návnada?" se smíchem jsem si odfrkla a vymotala se z jeho objetí. Sedla jsem si na kraj postele a dala si ruce na hruď.

,,Pff. To ti nezapomenu." řekla jsem povrchně.

,,Notak, babe." zakňučel Justin a silné potetované paže se omotaly kolem mého pasu. Vyjekla jsem, když si mě znovu přitáhl na postel a objal mě.

,,Nikdo ti neublíží." dal mi pusu na tvář a stiskl mě ještě víc.

,,Co se to s tebou děje? Jsi strašně bipolární." zasmála jsem se a objala ho kolem krku.

,,Říkám ti, že nevím." zasmál se a dotýkal se nosem mého líce. Ale pak...

Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat