Yine aynı şeyler olmuştu, her zaman ki gibi akşamdan kalmaydım.Orta derecede olan bir mide bulantısıyla uyandım. Sağıma baktığımda akşam tanıştığım Gabe ? Gerrad ? acaba ismi bu ikisinden birimiydi ? Bilmiyorum. Belkide daha farklı. Önemli olan bu muydu ? Adı mı ? Bence önemli olan burdan tüymem gerektiğiydi.Onun çekiciliği beni baştan çıkarmıştı ama komidin'in üstünde ki 100
$ almam ve buradan defolup gitmem gerçeğini değiştirmiyordu. Çünkü, her orta dereceli mide bulantısıyla uyandığımda aynısını yapıyordum ama bu farklıydı... Düşüncelerim beni boğuyorken çoktan gömleğimi giymiştim.Bütün düşüncelerimi bir kenara atıp 100 $'ı aldım ve burdan defolup gittim.Yani anlayacağınız gibi bir Jenna klasiği. Herkesin hayatında yenilikler ve değişiklikler olur tabi benim hariç. Aslına bakarsanız kimsenin hayatı değişmez hergün aynı saatte işe kalkmak ve gitmek bir değişiklik mi ? Sanmıyorum.Herşey bir kenara yine yanlış yataktaydım ama doğru kişiyle olduğum düşüncesi beni sarıp sarmalıyordu.Belkide yatağında uyandığım çocuk her çocuktan farklıydı ya da büyük bir ihtimalle yine ve yine saçmalıyordum.Saçmalama ihtimali daha ağır bassada bir tarafım onun hala çok farklı olduğu düşüncesine bağlanmıştı.Hala onun ismini düşünüyordum beynimdeki canavar yüzünden -tıpta buna tümör diyorlar benim için canavar terimi daha açıklayıcı- bazı şeyleri hatırlamıyorum.İsimleri hafızamda tutmam aslında o kadarda önemli değildi he ? Son 3 ayı kalan biri için fazla standart bir yaşamım var.Hergün biriyle yatmak ne kadar standartsa bende o kadar standartım.Bu işten para kazanıyorum aslına bakarsanız şunun şurasında 3 ayım kalmasına rağmen paraya ihtiyacım var.Çünkü hergün kalkmak ve hayata devam etmek zorundayım.Bazılarından çekiniyorum çünkü bana kasık biti bulaştırmaları o kadarda çekici gelmiyor ama bu benim işim ve yapmak zorundayım.Her işin bir patronu vardır. Benimde var. Carl. 18 yaşındaydım annem ve babam bir supermarket yangınında ölmüştü. Carl beni bulmuştu nasıl ve neden bulduğunu bilmiyordum birden kendimi bu işin ortasında buldum.İlk zamanlarda çok profesyonel olduğum söylenemez yinede alışıyor insan her şeye.Yaşam tarzım herkesten farklı olsada sonum herkezle aynı olacak hemde yakın bir zamanda...