3. Časť
Pohľad Harryho
Kurva čo to robím? Nikoho som kvôli babe ešte nezbil! Ani sa nikomu nevyhrážal! Asi mi už začína nadobro preskakovať. Pustil som moje ruky z Niallovho krku a odišiel ku mne do izby. Čo má tak vytočilo? Veď som len videl ako sa obimajú.....
Pohľad Cassie
Niall odišiel a ja som ostala stať na chodbe. Sama. Ani neviem že či s Niallom chodím alebo nie..vždycky sme len nnajlepší kamaráti. A v tejto budove je dosť nebezpečné. Zrazu som zacítila silny naraz na mojej nohe. 'Pane bože Theo!' Povedala som so smiechom a čupla si k Niallovemu mladšiemu bratovi ktory má sedem rokov. 'Cassie!' Vykríkol a objal ma. 'Vieš obíjmaš rovnako dobre jak tvoj brat?' Povedala som a pohladkala ho po chrbáte. 'A Cassie???' Odstúpil odo mňa a zvedavo sa na mňa pozrel. 'Áno Theo?' Povedala som vážne. ' a ty kedy budeš mať svadbu s Niallom?' Hneď som ho chytila a začala ho štekliť. 'Ty krpec jeden malý koľko krat ti mám hovoriť že som s Niallom len kamarátka?' Prestala som ho štekliť a pozrela som sa na neho. 'Škodaaa' povedal smutne. 'No škoda ale to sa mne nesťažuj. To sa sťažuj jemu.' Povedala som tiež trocha smutne. 'Už bežím!' Vytrhol sa mi z ruk a rozbehol sa rovno k Niallovej izbe 'nie! Theo! Okamžite poď späť! Ja som to tak nemyslela! Theo!' Neskoro... do riti!
Pohľad Nialla
Ležal som na posteli a pobrnkaval som si na kytare keď do izby doslovne vtrhol môj malý brat. Bolo za ním len počuť zda sa mi že hlas Cassie ako na neho kričí aby išiel okamžite späť. 'Niall Niall Niall!!! Ja som sa rozprával s Cassie a povedal mi že ste len kamaráti a keď som povedal že to je škoda tak prikývla že je ale že sa nemám sťažovať jej ale tebe!' Pozeral som na neho s vyvalenými ocami. Počkať! Cassie má chce? Od radosti som ho chytil na ruky a bežal s ním Cassie do izby. 'Pusti má!' Kričal Theo ale ja som ho iignoroval.vletel, som do jej dverí
. Keď som ju zbadalpoložil (no ok skôr hodil :D ) somThea na zem podišiel som k nej a ...
KOMENTUJTE a čítajte :) dúfam že sa páči :)))
ČTEŠ
Dirty Love -fan fiction with Harry Styles sk
FanfictionTak na začiatok. Volám sa Cassandra ale všetci ma volajú Cassie. Mám pätnásť a bývam...teda žijem jak sa dá v detskom domove. Ale už onedlho sa to zmení. Za mesiac mám šestnásť a potom budem voľná.Nemám nič v pláne. Neviem ešte kde budem žiť alebo k...