(Eski ismi Tek ve Yanlız)
Hayatım hep hayaller üzerine kuruluydu. Kendimi bildim bileli hayallerim vardı. Öyle uçuk hayallerdi ki hep hayalperest olarak adlandırıldım. Ama hiç de şikayetçi olmadım. Olurda bu dünyaya yeniden gelecek olsam yine bir hayalperest olmak isterdim. Çünkü bir tek onlar bana aitti. Şu yaşıma kadar tek bedenime bağlanan makineleri ve hayallerimi sahiplenebildim. Yanlız onlarda tattım sahiplik duygusunu.
Burası benim zihnimdi. Ölümü bekleyen zihnim, hayallerimi istedim şekilde istediğim yerde kurduğum tek yerdi. Ve burada yönetmen bendim. Hiç bana ait olmayan hayatımın aksine kısa ve anlık olsalarda bütün hayallerim mutluluk üzerine kuruluydu. Gerçek hayatın acımasızlığını hayallerim ile unutmaya çalışıyordum. Unutuyordum da.
Ve hayallerimin en güzel yanı hiç bir zaman gerçekleşmemeleriydi. Tanrı tarafından verildi bu insanlara. Hiçkimse ne hayalinizi bozabilir ne de onu kurmanıza engel olabilir. Daha fazla durmayın ve hayal kurun. Nasılsa hiç biri gerçekleşmiyor.
Bakın mesela ben yine bir hayal kurdum. Hem de ölümün pençesinede kaybolurken, azrailin parmakları yavaşça ruhuma uzanırken... Son kez hayal kurdum son gördüğüm gözleri baş karakter yaptım. Tek o umut vaat eden gözlerin sahibini baş köşeye yerleştirdim ve yanlız kendimi iliştirdim yanına.
Ama kimse bana ölümün avuçlarında kurduğum hayalimin gerçekleşeceğini söylememişti
Hayal edin. Güzel seven bir adam.Ama çok güzel seven bir adam.Hemen yanına kollarının arasına kirpikleri daima ıslak bir kız yerleştirin.Kirpikleri hep ıslak ama sağ yanağında ki çukur hiç eksik olmayan bir kız.
Kız onu öyle bir sarmalasın ki yaşamı aşka karışsın.
Adamda kızı öyle bir sevsin ki aşkı gökyüzüne ulaşsın.Ve onları sonsuz yapmayı sakın unutmayın.
Çünkü benim onları sonsuz yapacak kadar hayal kurmaya ömrüm yoktu.★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Eflin Liya Eflatun. Bedeni ölen ama hayalleri daha yeni doğan bir kız. Beyin ölümünün gerçekleşmesiyle ailesinin isteği üzerine belkide yıllarca kalacak hastane odasına mahkum kalır. İflas eden bedeni makinelere bağlanmıştır. İşte Eflin hayatı boyunca yakalayamadığı şansı azraili tarafından verildi ve o andan itibaren hayalinin ilk adımları gerçekleşmeye başladı
Gökmen Gece Ulusoy. İşlediği suç yüzünden Türkiye'den sınır dışı edilimiştir. Yurtdışında barına bilmesi için de evli olması gerekir. Lakin o bir kadına bağlı kalacak bir adam değildir.
Kaçak bir şekilde yurtdışına çıkmak istesede ailesi buna karşı çıkar. Sonunda farklı hayatları birbirine bağlayacak fikir babasının doktor arkadaşından gelir.
Ölmüş fakat daha nüfusu silinmemiş biriyle evlenirse ne bir kadına bağlı kalacaktı ne de gerçek bi kadınla evli olacaktı. Tüm plan buydu. Sadece ölümü yeni gerçekleşen birisini bulmaktı.Kader bu ya, yeni ölüm saati açıklanan bir güzelle imzalar atlır. Tabiki de taklit edilen imzalar bolca para ve diğer yanları karalığa bürünen bir aile karşısında pekte önemsenmedi. Kusursuzca ilmik ilmik işlenen plan gerçekleşti ve Gökmen istediği gibi yurtdışında yaşayabildi.
Lakin Eflin'in yıllar sonra komadan çıkabileceği detayını hiçkimse hesaba katmamıştı.
Sonra mı ?
Sonra ne olduğunu eliniz de dolaptan çıkmış bir çikolatalı süt ile gelin yanımada beraber gerçek yapalım şu ölüm uçurumunda yazılan hayali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım ve Yalnız
ChickLitHayal edin. Güzel seven bir adam. Ama çok güzel seven bir adam. Hemen yanına kollarının arasına kirpikleri daima ıslak bir kız yerleştirin. Kirpikleri hep ıslak ama sağ yanağında ki çukur hiç eksik olmayan bir kız. Kız onu öyle bir sarmalasın ki y...