ADIM ADIM HAYATA...

61 5 5
                                    


Sıradan bir gün yine öğrenciler akıl almaz bir projeye imza atmışlardı.Bu beni oldukça etkilemişti yani etkilenmeyecek bir durum yoktu ortada.Uluslararası bir başarıydı bu,o sınav stresine rağmen liseli gençler bunu akıllarına kazımışdılar

. Aslında öğrenciliğin temeli bu hedef hedefin olacak ki o doğrultuda ilerlemen lazım.Eğer hedefin yoksa kaptanını kaybetmiş bir gemi gibi savrulursun okyanusta nereye gideceğin de belli değil,nereye döneceğinde.Aslında bir nevi hayatta öyle bu geminin kaptanı sensin.Her şey senin elinde özellikle duyguların çünkü duyguların seni olacağın yeri gösterir .Sonra da hedefin olacağın yere götürür seni,alıkoyar her şeyden bir şey hariç duygularından çünkü duyguların hedefinin rotasıdır.Tam bunlardan bahsederken derin yine öfkesine hakim olamamış yılları beraber devirdiği çocukluk arkadaşıyla ufak sebepler için tartışmıştı.Oysa ki derin için çok büyük bir anlam ifade ediyordu çünkü ayaz onun çocukluk arkadaşı olması ile birlikte bir de çocukluk aşkıydı.Artık büyümüştü 17 yaşında bir kızdı derin.Duygularına da hakim oluyor,öfkesine de ama öfkesi başına öyle bir bela olmuştu ki.Her işinde başarısızlık, iyice sıkılmıştı derin hayatı adeta bir oyuna dönmüştü.İş arkadaşları da artık derine içtenlikle saygı duymuyorlardı bahsetmiştim size bu hayat sizin bu geminin kaptanı da sizsiniz ama derin bu geminin başında olmasına rağmen dümeni olmayacak sert kaya parçacıklarına doğru çeviriyordu.İş hayatı dedim derin annesinin sahip olduğu bir kıyafet mağazasında tasarımlar yapıyordu.Yeteneği vardı ama henüz okulunu bitirmemişti.bir gün yolda yürürken küçük şirin bir evin çatısından su damlası derinin burnuna gelmişti.Derin bu o kadar öfkeliydi ki hemen sinirlenmişti.Oysa ki O bir su damlası.Hemen adımlarını hızlandırdı .

Ve  sonunda eve vardı.O kadar zenginler ki evleri adeta saray gibi içeri girdiğinizde ev olduğunu anlamak biraz zor.Kapılar,avizeler,vazolar,kristaller muazzam derin tüm bu yaşama rağmen toplumda hoş karşılanmıyordu.Çünkü o babasının bu ününe rağmen gece hayatı yok efendim arabayla oraya buraya çarp onu bunu yarala.Onun dünyası onun kafasından ibaretti.Ama hepimiz şunu biliyoruz ki her ne kadar kendi dünyamız desek de her ne kadar kendi kafamızda düşünceler dönüyor olsa bile biz tüm bunları yaşarken etrafımızda ki kişileri de düşünmek zorundayız.Neyse derin hemen asansörle kendi katına çıktı hemen odasına geçti ve aynaya bakıp sayıkladı annesinin derinin odasında ona sürpriz yaptığını bile görmemişti.Hemen banyoya geçip elini yüzünü yıkadı.O liseli bir genç kızdı elbette ki hayalleri olacaktı.

Ve lisesinde grup olarak çok önemli bir projede yer almıştı.Ve onların projeleri uluslararası birinci olmuştu.O Türkiye'nin en pahalı kolejlerinden olan yağmur kolejinde okuyordu.Tüm bu zenginliğe karşı vardı içinde bir sıkıntı.Tam odasına geçtiğin de annesini karşısında görmüştü evet şaşırmıştı çünkü annesi asla onun odasına gelmezdi.Annesi derine bir kutunun içinde bir kolye hediye etmiş ve ona asla o kolyeyi kaybetmemesi gerektiğini söylemişti.derin bu gizemin ardından hemen babasının çalışma odasına geçip babasına''Annem bugün ilk defa odama gelip bana bu kolyeyi hediye etti''.dedi.Babası ise şaşırmıştı çünkü o derinin üvey annesiydi.Nasıl olur da onu bağrına basardı ki.Baba derine doğrularak''Bak kızım ben ve annen sana hep iyi bakmak istedik hep en iyi eğitimi al istedik ama sen her seferinde bizim başımızı yere eğdirdin''.Baba henüz sözünü bitirmemişti derin hemen odayı terk etti.Ve koşar adımlarla annesinin odasına gidip ona sıkıca sarıldı.Oysa ki üvey annesi olduğundan haberi daim yoktu.

Derin duygular içinde odasına geçti.Telefonu çalıyordu,hemen açtı oysa ki gizli numara arıyordu.

derin;''Alo,alo,alo,kimsiniz.''derken birden kahkaha sesi yükseldi telefondan oldukça şaşıran derin bu anlamsız diyerek sayıklıyordu.

Gizli numara;''Sıra artık bizde yeterince iyi oynadın zaten bugüne kadar.''

Derin iyice korkmuştu.Kimin olabileceği hakkında aklına bir sürü isim geliyordu. Ama  net olarak herhangi bir isim yoktu kafasında.Hemen ardından arkadaşı gizem aradı.Ve derine her zaman ki yere gelmesini rica etti.Derin bu karmakarışık hayatından o kadar bıkkındı ki.Gizemin çağırdığı yere gitmemişti.Saat 02:00 ve derin hala evde yok.Ailesi oldukça endişelenmişti.Ve gizem hemen derinlerin evine gelmiş onu çağırdığını fakat gelmediğini söylemişti.

Derinin babası Cenk bey ise gizeme doğrularak''Saat gecenin 02:00 yenimi söylenilir bu.''diyerek sitem etmişti.Haklıydı ama adamcağız sitem etmekle.

Ve kapı çalar.

Cenk bey hemen kapıyı açar.Ve karşısında ne görsün yıllar önce öldü sandığı kızı.

Bu gerçekten çok duygulandırıcıydı.Ama Cenk bey olanlara bit türlü anlam veremiyordu.Biri gider,biri gelir misali.O her ne kadar şaşırsa bile aklı hala derindeydi 17 yaşında ki bir genç kız gecenin bu saatinde nerede olabilirdi.

Hemen derinin gerçek sandığı üvey annesi damla da kapıya yönelir.Ve bu gelenin kim olduğunu sorar.

Cenk  bey ise ona ''bu durumu seninle daha sonra konuşmamız daha makbul olur.Çünkü şu an derdimiz derin.''der.

Damla:Haklısın senin kızın kayıp ve onu evde mi arıyorsun? Senin bu yaptığın çok saçma cenk kızın kayıp belki de öldü. Nereden bileceksin?

Cenk bey hemen damla'ya yönelerek ''benden sakladığın bir şey mi var ?.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖKYÜZÜNDEN NOTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin