Eylemden:
Ay kıyamam ya bize özel bi günde doğum günümde tabi ama biliyor mu ki?
EY:Teşekkür ederim yakışıklı.
FET: Önemli değil güzelim
EY:E napiyoryz?Biz bu haldeyken nasıl bir soru sordun eylem yha.
FET:öpüşsek mi canım çekti(sapık fethi)
EY:Fethi yeri değil aşkım.
FET:Tamam o zamn bana gidince tamam mı?
Hayır anlamında başımı sallayınca.
FET:Burda olmasını istemiyorsan evde okey bebeğim.
EY:uff iyi be.Pis pis sıritti işte.
Alışverişi yaptıktan sonra kasaya ilerledik ve çalışan erkekti.Fethi kadar olmasa da idare eder yani.
Adam bana bakınca fethi gördü ve elimi tutup adamın gözüne sokaarcasina gösterdi adamda yüzü düştü aman neyse boşver o adamı.
Ücreti verdikten sonra şirket in yolunu tuttuk çekimler vardı onun için beni hazırlamalari lazım Di.
Şirketin önüne geldiğimizde Fethi elimi tuttu bende bırakmadım ve şirkete girdik.
Herkes şok içinde bize bakarken ben içimden (Ahh kisakancınızdan geberin😎)
Birlikte odasına gittik.
Yarın benim doğum günüm hatırlayacak mi bakalım.
Kıyafetleri masanın üzerine bıraktım ve koltuğa geçtim çok uykum vardı.
FET:Esmaa!
ES:Buyrun Fethi Bey?
FET:Bizi kimse rahatsız etmesin soran olursa işi var de.
ES:Tamam efendim.
EY:Ne işi ya?
FET:Uyucaz uykun var hem benimde seninle uyuyunca uykumu alamıyorum ama olsun.
Ne dedi ne dedi.
EY:Başka biriyle uyu o zamn.
Yanıma geldi ve öte kay dercesine baktı bende kaymadım tabi inat değil miyim?
FET:Son kez söylüyorum öte kay
Yine kaymadim ceketini çıkarıp ellerini omzumun yanına koyarak bana yaklaştı dudağımı öpecekken yana kaydım ve boşta kaldı.
Yaşasın.
EY:Git kimle yatıyorsan yat umurumda değil.
FET:Ben seninle yatmak istiyorum(Yani uyumak şey sanmayın 😂içi fesat 4'lü)
EY:o zamn niye öyle dedin.
FET:Ne diyeceğini merak etim senden başkasıyla huzurlu,mutlu uyuyamam ki güzelim.
Kollarımı boynuna dolayıp ensesinde ki saçları çektim.
FET:Naptin güzelim.
EY:Ben uyuyorum çok uykum var.Oda yanıma geldi ve kedi gibi bana sokuldu başımı göğsüne koyup uykuya daldım.
2 saat sonra:
Fethiden:
Gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladığında görüş alanıma eylem girince sırittim çok güzel uyuyordu lan.
Dudağına minik bir öpücük kondurup iyice sarıldım .
Eylem uyanınca oda gülümsedi ve bir şeyler dedi uykulu olduğu için anlamadım.FET:Eylem uyan hadi güzelim.
EY:Ya 5 dk daha aşkım.