Κυριακή βράδυ....
Ολα τα παιδια στην ηλικία μου ξενυχτάν και εγω ομως δεν παω πισω.Κάθομαι μεχρι το πρωί.....και διαβάζω φυσική και μαθηματικά.."Χρυσα παιδι μου κανε ενα διάλλειμα επιτέλους "φώναξε η μαμα μου...
Παντα μου λέει να βρω μια παρεα να βγαίνω εξω.Μαα εγω εχω τον Μίμη...
Πολλα παιδιά στο σχολείο τον θεωρούν γκέι αλλα.... Καταβάθος δεν είναι...ΝΤΡΙΝΝΝ, ΝΤΡΙΝΝΝ
Το ξυπνητήρι με ξύπνησε παλι.Κοιμήθηκα στο γραφείο μου,πανω στα βιβλια και τις σημειωσεις της αλγεβρας.
"Οχι παλι..."ειπα μεσα μου και κοιταξα το ρολοι μου ξερωντας οτι εχω αργησει....
Εκανα ολα αυτα που κανω στην ρουτινα μου και ετρεξα στο σχολειο..
Οταν μπηκα στο σχολειο ειχα αργησει.Τα παιδια ειχαν μπει στις ταξεις..
"Ουφφφ"αφησα τον αναστεναγμο μου να φυγει.
"Χρυσα,μπορω να σου μιλησω για λιγο?"ακουσα μια αρκετα γνωστη φωνη.
Ηταν ο Νικος.Ενα παιδί καλο στα μαθήματα που συμπαθούσα πολυ.
"Ναι Νικο οτι θες "του απάντησα χαμογελώντας.
"Θελω να πάμε μια βόλτα αν μπορείς και θες."ειπε και κοκκίνισε ολόκληρος.
Δεν είμουν σίγουρη αν ηθελα αλλα...
"Παμε "απάντησα και βγηκαμε απο το σχολειο.
πήγαμε στο διπλανό πάρκο που ολοι οι μαθητές πηγαίνουν για να διαβάσουν ή για να χαλαρώσουν.
"Λοιπον, τι με ηθελες? "Ρωτησα καθώς περπατούσαμε κοιτάζοντας τον ουρανό.
"Εδω και καιρο.. "Ειπε και με κοίταξε με τα πράσινα μάτια τού.
"Σε αγαπω,ξερω ακούγεται καπως αλλ-"ειπε αλλα τον διέκοψα.
"Τι?Ελα κόψε την πλακα"ειπα και άρχιζα να γελάω .
"Δεν κανω πλακα"ειπε αλλα το πρόσωπο τού ήταν αρκετά σοβαρό και πειστικό.
Κοκαλωσα.
Δεν ηξερα ούτε τι να πω, ουτε τι να κανω.Κοίταξα πιο διπλα για να βρω την ευκαιρία να φύγω.
Αλλα ξαφνικά ....
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .....<3
YOU ARE READING
ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΕΡΩΤΑ
RomanceΗ 17Χρόνη Χρυσα, μαθήτρια της δευτέρας Λυκείου ,ψάχνει κατι καινούργιο στην ζωή της.Παντα ηταν το σπασικλάκι το του σχολείου..... το αρκετά όμορφο φυτό της τάξης που γινόταν αιτία για αρκετές προκλήσεις.