Çekiliş Sonuçları...!

1.6K 78 53
                                    

Eveeet şanslı okuyucularım.Çekilişi yapmış bulunmaktayız.Hepinizin ismini yazdıktan sonra kuzenlerime isimlerinizi çektirdim.Sonuç şukiii kitabımda yer alacak okuyucularımın isimleri
        ParkKyungMiii ♥ btsokur ♥ Azad5683
Hmm diğer çıkmayan okuyucularım lütfen üzülmeyiniz.Şöyle bir baktımda geriye sanırsam 2 okuyucum kalmış.Yani çekilişten çıkmayan.
Üfff ya sizi üzmek istemiyorum.O yüzden sizide kitaba alacağım.

       İdilecemnurcınar ♥ ferahtubamarangoz1
İkinizide seviyorum o yüzden ikinizide kitaba alıcam.Acıdın da aldın diye falan düşünmeyin.

Şu çekiliş şeysine girmek isteyen sadece 5 kişi vardı.Hem sonuçta Exo ve Got7 üyelerinden bekar kalanlar var.Benim için hepinizinde çok yardımı dokunucağına eminim.Katıldığınız içinde teşekkür ederim.Seviyorum sizii.

Ve geleliiim konumuza arkadaşlar hangi üyeyle kitapta beraber olmak istiyorsunuz.Bana yorumlarda belirtiniiiz.Bende ona göre ayarlıyayım.Hmm birde isimlerinizide söyleyiniz veyada sevdiğiniz bir ismi söylesenizde olur.

Sizleri en kısa sürede bölümlerde çıkarmayı düşünüyoruuuum.

Arkadaşımızın birii adı neydi.Hatırlamıyorum.
Kendisi bana çekilişten önce girmek istediğini söylemişti.Bunu yorumlarda da söylemiş.
Canım umarım attığım mesaji görmüşsündür.
Çünkü seni kitaba çoktan aldım ama ismini bilmiyorum.Bana sadece ismini söyle ben seni o dediğin oyuncu adamla birleştireyim.Tamamı.

Evet sorunlarımız,çekilişimiz falan bittiğine göre gidin artık yeni bölümü okuyunuz.^^
                                       

      

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin