Jarm

537 26 48
                                    

Jeremy is zijn ouders verloren en moet naar een weeshuis.

Harm is de zoon van de eigenaars van het weeshuis.

----------------------------------------

Huilend ligt Jeremy op zijn bed. Hij is zijn ouders kwijt. Er wordt beneden aangebeld en Jeremy loopt verslagen naar beneden. "WAT?!" schreeuwt hij als hij de deur opent. Er staat een vrouw en een man in de deuropening. "Je moet naar het weeshuis." zegt de vrouw. Jeremy kijkt haar raar aan. "Waarom, ik ben 16!" zegt hij. "Het spijt ons, maar je mag pas op jezelf blijven als je 18 bent." Jeremy bijt op de binnenkant van zijn wang, wat een onzin, hij is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen. "Je hebt een uur om al je spullen te pakken, dan komen wij je ophalen." zegt de man met een glimlach. Jeremy knikt zacht. "Tot over een uur dan." fluistert hij. De vrouw legt haar hand op het hoofd van de jongen voor haar. "We snappen dat dit zwaar voor je is jongen, maar het zou beter voor je zijn." Jeremy knikt. "Dag, tot zo." zegt hij, en hij doet de deur weer dicht. 

Een uur later staat Jeremy voor de voordeur, met zijn twee koffers bij zich. Hij heeft zijn laptop met oplader bij zich, zijn telefoon en oplader, een koptelefoon, oortjes, allemaal kleding, een paar schetsen van tekeningen en zijn tekenboek en natuurlijk zijn favoriete leesboeken. De deurbel gaat weer en meteen opent Jeremy de deur, alleen de man staat er.  "Ga je mee?" vraagt hij. Jeremy knikt en de man gaat aan de kant. Er staat een auto en Jeremy loopt er op af. "Wat gaat er gebeuren met het huis?" vraagt Jeremy aan de man. De man doet de deur dicht en op slot. "Wij bewaren de sleutel, en als je dan oud genoeg bent kan je terug het huis in." zeg hij met een glimlach. Dan duwt hij Jeremy richting de auto. "Stap maar in, dan gaan we naar het weeshuis." Jeremy knikt weer, doet zijn koffers in de achterbak en stapt dan in de auto. Er zit een andere jongen, Jeremy kijkt hem aan en de jongen glimlacht. "Ik ben Harm!" zegt hij. "Ohja, Jeremy, dit is mijn zoon." zegt de man die de auto weer instapt. "Hoi." zegt Jeremy een beetje zenuwachtig. Harm moet lachen. "Je bent zo schattig." zegt hij. Jeremy bloost en kijkt weg. "Ach kom op! Niet verlegen doen! Het was een compliment." "Dank...Dankjewel." zegt Jeremy snel, en hij kijkt naar zijn handen die op zijn schoot liggen. Hij mag Harm niet leuk gaan vinden, hij kent hem net 1 minuut, en waarschijnlijk doet hij dit met iedereen. Harm legt zijn hand op die van Jeremy, zo blijft hij de hele weg zitten, Jeremy doet er niks tegen.

Aangekomen bij het weeshuis rent Harm meteen vooruit naar zijn vader, die al bijna binnen is. "PAP?!" schreeuwt hij. Zijn vader kijkt hem vragend aan. "Kan Jer bij mij?" fluistert Harm zodat alleen zijn vader het hoort. "Harm, weet je zeker dat dat een goed idee is? Volgensmij ben je voor hem gevallen en ik betwijfel of het dan wel slim is." Harm zucht. "Pap! Ik ben 16!" schreeuwt hij half. Zijn vader zucht. "Oké het mag, ik ga het tegen je moeder zeg." Harm fluistert zachtjes yes en dan loopt hij terug naar Jeremy, die zijn koffers mee wilt nemen. "Wacht! Geef mij er een!" zegt Harm meteen. Jeremy kijkt Harm aan en knikt, dan geeft hij de lichtste aan Harm. "Geef me die ander." commandeert Harm. Jeremy schudt zijn hoofd. "Die kan ik zelf wel dragen." zegt hij. Harm zucht en pakt de zwaarste koffer. "Dankjewel." en dan loopt hij het weeshuis in. Jeremy loopt snel achter hem aan. 

"Hier volg mij maar!" zegt Harm, en hij loopt een trap op. Jeremy loopt verlegen achter hem aan. Er staat boven aan de trap een klein kindje, een meisje. "Hoi..." zegt ze met een blije stem. "Hey Anne!" zegt Harm met een glimlach tegen haar. "Wie is dat? Is dat je vriendje?" vraagt ze daarna, en ze wijst naar Jeremy. Jeremy wordt weer rood en Harm lacht. "Nee Anne, dat is mijn vriendje niet, nóg niet in ieder geval." Jeremy geeft Harm een boze blik en Harm steekt zijn tong uit. Dan geeft hij Jeremy een kus op zijn wang. "Grapje schat." en hij knipoogt. Jeremy rolt met zijn ogen. Harm loopt nog een trap omhoog en opent een deur. "Dit is mijn kamer, dit is een van de enige plekken waar de weeskinderen niet mogen komen." zegt hij, en hij doet de deur weer achter ze dicht. "Waarom ik dan wel?" vraagt Jeremy zacht, en hij kijkt de kamer rond. Er is een kleine keuken, een badkamer en een bureau en bed. "Omdat jij, lieve schat, bij mij in de kamer komt." zegt Harm met een grijns. Jeremy kijkt hem aan. "Ik? Met jou op een kamer? Dit moet een grap zijn..." fluistert Jeremy tegen Harm. Harm schudt zijn hoofd. "Nee lieverd, dit is helemaal echt." Jeremy trilt, hij is bang wat Harm zou doen, maar hij is ook wel blij dat hij bij Harm zit. "Wel bedankt." zegt Jeremy met een kleine glimlach. "Alles voor jou." zegt Harm met een grijns terug. Jeremy zucht. "Ben je... Gay?" vraagt hij. Harm knikt. "Gay is oké man." lacht hij. Jeremy kijkt verdrietig naar de grond. "Wat is er Jer?" en Harm legt zijn hand op de schouder van Jeremy. "N...Niks." tranen ontsnappen langzaam uit de ogen van Jeremy. "Jerrie, rustig, vertel het maar aan me." Jeremy schudt zijn hoofd. Dan voelt hij twee armen om zich heen. Harm knuffelt hem. "Rustig maar Jeremy, alsjeblieft." fluistert hij, en hij wrijft over het hoofd van Jeremy. Jeremy duwt Harm naar achteren. "M...Mijn ouders... waren homofobisch... daarom heb ik ze nooit verteld dat ik het was..." zegt hij. Harm kijkt hem aan en omhelst hem weer. "Wat erg voor je." fluistert hij. Jeremy slaat zijn armen ook om Harm heen. "Ik vond het vreselijk om ze voort te moeten liegen, maar ik hield van ze, ze waren geweldige ouders voor de rest." Harm glimlacht. "Ik snap het, maar wij accepteren je hier hoor." een kleine glimlach verschijnt op het gezicht van Jeremy. "Dankje." "Geen probleem." 

Een jaar later zijn Jeremy en Harm beste vrienden, Harm vindt het vreselijk, want hij vindt Jeremy al sinds het begin écht leuk, en Jeremy, die merkt zelf ook dat hij Harm anders begint te zien. Geen van beide laten ze het niet merken. Ook al zijn ze al net als een koppel. Ieder kind van het weeshuis merkt dat als ze samen zijn ze veel gelukkiger zijn, de vader en moeder van Harm pesten hem ermee en de kleinere kinderen volgen de jongens overal, hopend op een blik van een zoen. De twee jongens hebben het door, en lopen hand in hand om iedereen te pesten, soms geven ze elkaar een kus op de wang, en dan blozen ze allebei zichtbaar.

Wanneer het de achttiende verjaardag van Jeremy is ligt hij nog in zijn bed. "Lang zal hij leven." zingt Harm zachtjes, en hij gaat bij Jeremy op bed zitten, dan geeft hij hem een kus op zijn voorhoofd. "Je bent nogsteeds even schattig als toen ik je voor het eerst zag." fluistert Harm. Jeremy is wakker geworden toen Harm aan het zingen was. "Oh je moest eens weten hoeveel ik van je hield." zegt Harm, niet wetend dat Jeremy wakker is. Jeremy bloost, maar draait zich om in zijn 'slaap' zodat Harm het niet ziet. Harm houdt van hem. Jeremy doet zijn ogen open en kijkt naar de muur. Dan draait hij zich om en glimlacht naar Harm. Harm glimlacht terug. "Weet je, ik was al wakker." Harm wordt rood. "Heb je me gehoord?" vraagt hij zenuwachtig. Jeremy grinnikt en gaat rechtop zitten. Dan pakt legt hij zijn hand op de wang van Harm. "Ik hou ook van jou Harm." fluistert Jeremy met een kleine glimlach. Harm bloost en kijkt Jeremy met verlangen aan. Hij gaat langzaam naar Jeremy toe, en dan raken hun lippen elkaar. Harm verlegt zijn hand van het bed naar de rug van Jeremy en Jeremy wrijft zacht met zijn hand over de wang van Harm. Harm likt voorzichtig over de bovenlip van Jeremy maar Jeremy houdt zijn mond dicht. Harm kreunt geïrriteerd en legt zijn overige hand op Jeremy zijn kruis (hij heeft wel een broek aan oké) Jeremy kreunt waardoor zijn mond open gaat en Harm laat zijn tong naar binnen bij Jeremy. Dan laat Harm Jeremy weer los. Meteen duwt Jeremy Harm zijn hand weg en Harm grijnst. "Jammer dat je joggingbroek in de weg zat." zegt hij met een knipoog. Jeremy wordt rood en geeft hem een stomp op zijn arm, waardoor Harm moet lachen en Jeremy omver duwt op zijn bed. "Ik maak maar een geintje kleine, kan je daar niet tegen?" vraagt Harm. Jeremy grinnikt. "Je bent zo knap." zegt hij, en hij gaat met zijn hand over de wang van Harm heen. Harm glimlacht en gaat met zijn handen naar de heupen van Jeremy. "Jij bent zo schattig, zoals altijd." Harm kijkt naar Jeremy zijn haar, nog helemaal door de war van het slapen. Harm legt zijn handen op de heupen van Jeremy en haalt dan langzaam zijn shirt omhoog. "Harm..." fluistert Jeremy. Harm glimlacht en geeft hem een kus op zijn neus. Dan haalt hij het shirt over het hoofd van Jeremy heen en legt hij zijn handen op Jeremy zijn buik. "You're gorgeous." Harm geeft een paar kussen op Jeremy zijn buik. Dan pakt Jeremy Harm vast. Harm kijkt hem aan, hij is zo schattig. Jeremy voelt dat Harm hem een beetje loslaat en draait hen om, waardoor Jeremy boven op Harm ligt. Harm lacht en doet zijn arm om Jeremy heen. "Weet je, ik denk dat dit een leuke dag wordt." Jeremy glimlacht en kijkt Harm aan, dan kruipt hij omhoog zodat hij hem een kleine kus kan geven op zijn mond. "Ik weet het wel zeker." fluistert hij.

----------------------------------------

Cash me outsei how bou tha?

Le old meeemeeee'sss

Biggest meme: le mister Daniel Howell

DANIEL LESTER GOOD SUGGESTION -Snort- Oii!!!

I'm sorry, gunna gooo nowww :D

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 21, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

No Homo /Squad\Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu