Kapıdan telsiz sesleri gelmeye başladı. İlkten anlam veremedim. Kapıyı açtığımda polislere göz göze gelmiştim. Polislerden biri ailemin evde olup olmadığını sordu. Arkama bakarak anneme seslendim. Annem odama gitmemi söylemişti ve yine benden bişey saklıyordu. Odama gider gibi yapıp kapının arkasından onları izliyordum. Polis amca anneme Ali Bey evde mi? diye soru sordu annemde evde olduğunu söyleyip babamı çağırdı. Polisler babamın geldiğini görünce kelepçeyi çıkarmaya başladılar. Direkt kapıya koşup Onu alamazsınız! diye ağladım. Gerçekten babam bize şu son 2 ayda çok kötü davransada onu hâlâ çok seviyordum. Bu yüzden gitmesini istemiyordum. Annem ne olduğunu sordu korkmuş ve şaşkın bir şekilde. Polis amca Eşinizin dün gece saat 03:34 saatlerinde bir cinayete karıştığı düşünülüyor. Dediğinde annem ve ben babama öylece baka kaldık. Annemde ağlayarak Ne demek bu dediğinde sesindeki korku ve endişe çok rahatlıkla anlaşılabiliyordu. Bize hicbirsey demeden babamı alıp karakola götürdüler, ve ifadesini aldılar. Annemle ne olup bittiğini öğrenmek için bizde babamı götürdükleri karakola gittik. Doğal olarak bizimde ifademizi aldılar ben son 2 ayda çok değiştiğini ama öyle bişey yapmayacağını söyledim. Annem de benim dediklerimin hemen hemen aynısını söylemiş. Saat bayağı geçmişti ve biz hala babamın ifadesinin bitmesini bekliyorduk. Gerçekten de babam öyle bir şey yapmış olabilir miydi? Bunu düşünürken içim geçmiş ve annemin omzunda uyuya kalmıştım. Gözümü araladım ve babamın nezarethaneye götürdüğünü gördüm ağlayarak babama sarıldım ve ona bunların hepsinin yalan olduğunu bana söylemesini istedim. Bana bakarak Kızım herşey...
Arkadaşlar çok güzel tepkiler alıyorum. Çok teşekkür ederim. Hadi bakalım Ali Amca gerçekten sizce böylebir suç işledi mi işlemedi mi? Yorumlara yazın 💙💙 Sormak İstediğiniz Sorularınızı Mesaj Olarak Bana Atabilirsiniz 😉 HOSCAKALIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba?
أدب المراهقينBi babam yok. Bi ailem yok. Bi geleceğim yok. Bi yaşamımda yok. Özgürlüğümde yok. Bakıyorum da ben yok oluyorum...Yavaş yavaş acı çeke çeke ölüyorum...