9-Görücü Usulü

1.1K 28 4
                                    

Şefin verdiği dosyalarla uğraşırken bir yandan da Kerem'i düşünüyordum.Garip dosrusu şuan bir yerden çıkıp beni aşalamasını bile özledim diyebilirim.Ne diyorum ben ya.Bir dakka o Kerem değil mi?Kafa mı çevirmeden göz ucuyla baktığımda Kerem koridorun duvarına omuzunu yaslamış ve beni izliyordu.İzlirr Allahım Kerem bana bakıyor.Şuan havalara uçmak istesemde hemen yelkenleri suya indirmemmem lazım sürünsün.Bir dakika gülüyor mu o ?Evet gülüyorrr.Niye gülüyor şu ya.Tabi ki de güler şu sürekli gözümün önüne düşen bukle beni sinir ediyordu.Beni sinir eden herşey=Keremi mutlu eden herşey demektir.Onun bu halini görünce gülmemek için dudaklarımı bastırıyordum.İnşallah kızarmamışımdır.Çünkü bundan nefret ediyorum.Eee birde kerem'in diline düşmek vardı.Nere gitti o hahh geldi işte elindeki 2 kolayla.Napsam napsam.

Ne oldu niye ayaklandın sen?Yine beni azarlayıp gitmemi mi istiyeceksin eğer öyle yapacaksan başka zamana kalsın işim var.Diyip hızla keremin yanından uzaklaştım.Duvarın arkasına geçip sevinç dansları yaparken şaşkınca bana bakan Şefi görünce hemen pasif halime geri dönmeyi de ihmal etmedim.Şefin peşine takılıp onu odasına kadar izledim içeriye girince bende onunla birlikte girdim.

Hayırdır bu şevinç ne diye sormuştu Savaş elindeki kahveyi yudumlarken Zeynep'e.

Aaa Kerem iyi ve hala yaşıyor yaşaması değil ölmemesi yani ölümü benim elimden olmaması beni sevindiriyor.

Çok garip.Daha 2 gün önce gelip seni işten atmamı isterken sen onun hayatını kurtardın helel olsun sana Koca Kaya.Şimdi gidip dinlen.

Teşekkür ederim ama eve gitmek istiyeceğimi sanmıyorum.

Niye eve gitmiyorum mu?Sebebi çok açık.Annem ve arkadaşları toplanıp her gece evde içerlerdi.Annem küçük kardeşim(cadı pis manyak) gittikten sonra yaptığı tek şey buydu.Ve tabiki saçma sapan işleri için benim doktor kimliğimi kullanmaktı.

Ne oldu düşüncelere daldın işin yoksa kapıyı arkandan yavaşça kapat demişti Savaş.Zeynep masadaki dosyaları alıp dışarıya çıktığında Sevgi karşısına dikilmişti.Uzun kahverengi saçları ve bebek yüzü gayet sevimli olmakla beraber çok içten bir gülümsemesi vardı.

Hayırdır koca kaya neden bu kadar dalgınsın diye sormuştu içtenlikle.

Aaa özür dilerim dalgınım hallettmem gereken evraklar var.

Sonra bir kahve içelim mi bugün nöbetim var galiba sende nöbetçisin.

Evet nöbetçiyim teklif için teşekkürler kafeterya da ben sizi bulurum acele işlerimi bitirmem lazım diyip koşarak uzaklaştı Zeynep.Zeynep koridorda koşarkan Ezgi de Kerem ile oturaklarda oturmuş sohbet ediyordu.

Şuna bak pis nankör nasılda gülüyor.Ezgi'ye ne demeli burdan bakınca göbeğine kadar gördüm içini.Gıcık şey ben sana yapacağımı bilirim.

Ezgiii...Diye bağırmıştı Zeynep tiz bir sesle.Savaş bey bunları doldurmanı istedi acilmiş.

Benim mesaim bitti başkasına ver demişti umursamaz bir sesle Ezgi.Kerem ise olanları şaşkınlıkla değil gülümseyerek izliyordu çünkü Zeynep'in ne yapmak istediğinin farkındaydı.

O zaman neden hala hastanedesin evin yok mu kızım senin kıyafetine bakılınca pek var gibi durmuyor ama neyse.Demişti sessiz bir şekilde zeynep.

Ne dedin sen.

Yok bişey canım üstüne bişey giy üşüme dedim.Kerem iyice keyiflenmişti Zeynep'in bu haline hoşuna gidiyordu.

Erkek ve KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin