2013 Gegužės 15-oji..

49 3 0
                                    


Vakar smagiai leidau laiką su Hariu. O šiandien guliu sau ant lovos priešais teliką. Juk man galima, o be to savaitgalis.

Vėliau kaip žadėjęs buvo nusivedęs į restoraną. Kartu gėrėm raudonąjį „Chardonnay" vyną. Per tą laiką kol buvome restorane aš jam į veidą sviedžiau spagečius, ir Hario veidas skendėjo aplipęs oranžiniai nuo padažo nusidažiusiais spagečiais.

Smagu prisimint tiesiog. Išverčiau šypseną ir toliau stebėjau kaip Deimonas suleidžia iltis į mergos kaklą. Taip, mėgstu žiūrėti Vampyro Dienoraščius.

Kai jau veiksmas buvo įtemptas ir į Salvatorių duris pabeldė. Maniškės taipogi sudundėjo nuo garsaus beldimo. Sustabdžiau seriją, nes gi pas mane išmanioji televizija, ir galėsiu pasileist žiūrėjimą kada panorėjusi, bet norėjau dabar peržiūrėt.

Kaži, kas už durų. Jas pravėrusi išvydau žalias akis. Taip, jis gi jau nuo vakar žino kur gyvenu. Bet kaži ko jam prireikė vidury dienos. Įsvirduliavo ir sekė paskui mane man einant į svetainę.

- Ką čia žiūri?- pasiteiravo įsmeigęs akis į televizorių.

- Vampyrų Dienoraščius,- leptelėjau.

- Aj, žinau kaip ten juos Salvatorės broliai. Tiesa?

- Taip. Pasirodo dar kažką žinai.

- Kuris tau beje žavesnis Deimonas ar Stefanas?- pasiteiravo Haris manęs.

- Dar ir vardus žinai? Stebini mane.

- Tik pasakyk kuris.

- Dievinu juos abu, bet šiek tiek didesnę simpatiją jaučiu Deimonui. Nes jis toks blogiukas.

- Ir kodėl visos turi Dievint Stefaną, o tu Deimoną. Kuom jis toks ypatingas?

- Nežinau. Tiesiog mane patraukė jo akys, jos tokios gyvybingos ir iškalbingos.

- Kaip ir maniškės, tiesa?

- Panašiai. Nes judu turit žalias akis.

- Žiūriu labai jau apie serialą užsikalbėjom. Kur pas tave tualetas?

- Kai išeisi iš svetainės koridoraus gale pasuk į kairę.

- Dėkui,- leptelėjo ir nulėkė nusilengvint.

(273 žodžiai)


Good girls LOVE Bad boys H.SWhere stories live. Discover now