Po tom,co jsme dorazili jsme se všichni rozběhli k chatce,na které byl vždy přilepený papír se jmény lidí,kteří tam budou bydlet.
Moje chatka nebyla daleko ani od jídelny,ani od umýváren.S komfortním vybavením jsem byla prozatím spokojená,sice to taky nebyl žádný veliký luxus,ale strach se mi nahnal teprve po přečtení jmén mých spolubydlících.
Po chvíli někdo jemně zaťukal na dveře chatky.,,Dále.":pípla jsem nejistě.,,Ahoj,ty asi budeš naše spolubydlící,jsem Clary a tohle je Nancy."
,,Těší mě,já jsem Jul-Julie.":podala jsem jim svou ruku. Clary byla dlouhovlasá blondýna,Nancy bruneta s roztomilými zaplétanými copánky.Myslím,že Clary by mohlo být tak 15 až 16,Nancy vypadala mladší,takže tak 14.
Dlouho jsme si jen tak povídaly,seznamovaly se a vybalovaly si své tunové kufry,přecpané převážně jen oblečením.Ani jsem se nenadála a už ve dveřích stál bez zaklepání další člověk.
,,Michaeli?"
,,No teda Julie nejsme tady ani den a ty už takhle jedeš!":rýpla si se smíchem Nancy.
,,Všude vás hledám,už je nástup tak pojďte."
,,No jo,vždyť už jdem."Cestou jsem zahlédla Sama,jak se po něm lepí různé holky,ale silikonová blondýna na něj byla nalepená snad nejvíc,jak to vůbec šlo.Nevypadalo to,jako by se je sám snažil odstrčit,nejspíš proto jsem pocítila svou žárlivou stránku.Radši jsem se do toho nemotala a šla jsem s Michaelem a holkama dál na nástup.
Na nástupu jsme se tak nějak seznámili a ukázali si okolí,pak nás také rozdělili do čtyř týmů,vůdce byl vždycky youtuber.Ano správně,byli tady jen čtyři youtubeři,se mnou tedy pět.
Jsem v zeleném týmu a náš vůdce je Sam.Jaké překvapení.Také jsem se dozvěděla,že silikonka se jmenuje Mandy a že balí každého youtubera kterého potká nebo jen tak zahlédne.
S Clary a Nancy si normálně povídám,ale nejsem přátelský typ,takže u povídání to předpokládám taky zůstane.
Za to si ale skvěle rozumím s Michaelem a je pro mě něco jako bratr.S kluky se sice nemůžete bavit úplně o všem,ale porozumí vám alespoň v některých věcech.
Sam se mi zatím vyhýbá,protože si nejspíš myslí,že s Michaelem něco mám,ale to bych já nedokázala.Je mi to líto,tehdy mi slíbil,že mě v tom nenechá a že mi pomůže za jakoukoliv cenu,asi jsem se v něm spletla,nebo nevím.
Ale z větší části je to taky moje chyba.Věřím lidem někdy až moc,než bych měla.Jsem rozhodnutá,že si s ním zítra o všem promluvím,pomůže to i mně,i jemu.
Teď zrovna s holkama sedíme na posteli a hrajeme nějaký přiblblý karty,protože se nám opravdu nechtělo prosedět půlku noci u táboráku a zpívat nudný písničky.
,,Ha!!Sedma!!"
,,Clary to si snad děláš srandu,to už je asi po páté!":zatnula jsem pěst a potáhla jsem si další dvě karty z balíčku.
,,Holky mě už to nebaví.":zívla Nancy.,,No tak si pojďme povídat."
,,Ale o čem Clary?"
,,No tak co třeba kluci tady,nebo Michaelíček že jo Julie?"
,,Už jsem vám říkala,že Michael je jako můj nevlastní bratr,nebyla bych schopná něco s ním vůbec mít.",,Kašlete na to,jdu spát.":zabalila jsem se do měkké deky a pomalu jsem usínala.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanfictionOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler