10.

444 52 1
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

..:* :** 𝐿𝓊𝒸𝑒𝓂 :**:.*.:.


- Hvala ti Darlene - kažem kad mi je u ruku stavila šalicu tople čokolade, a kavu za Ventus samo  ostavi na stolić. Smrkne se kad ju pogleda, otpuhne i odjuri niz šljunčanu stazu.

- Oprosti Ventus. 

- Što sam joj ja skrivila? - zbunjeno otpije kavu.

- Ništa. Zaljubljena je u D - a. Kao i sve ženske u kući. Kao i sve u ovom gradu.  Ne zamjeri joj.

- O sveti hrastu, Lucem što to govoriš? Zaista?

- D. ima poseban odnos sa ženama. I one s njim. Jednostavno se međusobno obožavaju. Oprosti.  Ne trebam to tebi pričati.  Vjeruj mi da smo se svi iznenadili ugledavši neku njegovu djevojku u kući. Nikada nikoga nije doveo ovamo. Vjerujem da si ti nešto posebno. Od kad poznaješ Dolora?

- Od sinoć? - sramežljivo kaže oblikujući pitanje od svog odgovora.

- Molim? Zaista? Ali, kako, što vam se dogodilo?

- Tequila!  Tequila nam se dogodila. U klubu sam se naroljala ko' zemlja i spopala Dolora. Doveo me ovamo jer sam bila u komi.  Vidiš? - pokaže rukom na haljinu - Dao mi je tvoju odjeću, jer je moja totalno zbljuvana.  Ne ljutiš se?

- Ne, zaboga, ne. Sve te prekrasne stvari mi je on i kupio.

- Čekaj malo, mislila sam da si vezala sudbinu sa Sitisom?

- Vezala što? - zbunila me - Sitis jest, pa njegova sam djevojka,  valjda,  ali i D. i Ani i Sitis, oni su me othranili. S njima sam skoro od rođenja.

- Ah, tako. Ok, malo sam se zbunila na trenutak.

- A ti, Ventus? Koja je tvoja priča? Odakle si?

- Sa Ljetnog dvora! Tamo gdje vječno sja sunce i zima nikada ne dolazi.

- Molim? Čekaj gdje je to? Nikada nisam čula za to mjesto. Osim u...ma, ne. 

- Osim što?

- Osim u vilinskoj knjizi.

- Pa da, upravo tako. Ja pripadam suncu. Biće sam svjetlosti.

- Molim? Ti si vila? - totalno me raspameti taj zaključak.

- Da, jesam! Doduše ne više punopravna, ali da i dalje sam vila - lagano zavrti prste i kosu mi  prekrije stotinu tratinčica. Prekrasno!

- Wow! Ovo je tako cool. Predivne su! Čovječe ne mogu vjerovati  da si vila! !

- Zašto? Pa ti živiš u kući punoj vampira, to je mnogo strašnije.

- Ššššš - kažem i primaknem se bliže - oni ne znaju  da ja znam za to. Misle da ništa nisam shvatila.  Dobro, malo su se prevarili, ali razumijem ih, čuvaju svoju tajnu.

🌞Solis et Lunam🌛 🔚Where stories live. Discover now