Tam önüme dönüçekken tanıdık bir sıfat görmüş gibi oldum. Tekrar o tarafa bakındığımda yoktu. Yanılmış olmalıyım diye düşünürken bir el omuzumda hissettim..
---
Anlık reflexle eli tutup önüme yittim, Alinin yerle birleştiğini görünce rahatladım. Ali yerde sızlanırken elimi kalkması için uzattım korkuyla bir elime bakıp sırtını sıvazladı. Güldüm. Elimi geri çekip yerime oturdum oda sızlanarak ayağa kalktı bir eliyle belini tuttup diğer eliyle sandalyeyei geriye çekip oturdu.Bana kötü kötü bakarak birşeyler mırıldanıyordu tabi bu beni daha çok güldürüyordu.
"Birşey mi dedin." Diye sorduğumda
Pis pis sırıttı. "Yok ne diyim. Benim gibi birini nasıl tepe taklak yaptığını düşünüyordum." Deyip hafif belirgin kaslarına dokundu.. odun.
Siparişler geldiğinde direk yemeye başladık.. pardon.. ben yedim o yumuldu.
Ona bakıp kendi kendime gülümsüyordum.. eski zamalar güzeldi. Onu izlerken lise dönemimde beni bütün okula bu kız lezbiyen diye tanıtmıştı aklıma geldikce sinirleniyordum,
ona bir zeytin attığımda.
Bana 'ne yapıyorsun' bakışı attı."Hiç. Aklıma lise dönemim geldide.. hani hatırlarsın belki lezbiyen açelya diye bağran çocukları." Dedim imalı.
Ilk kaşlarını çatıp düşünmeye başladı sonra jeton düşünce anırmaya başladı bir zeytin daha attım kafasına.
Gerizekalı haydut."Nimet nimet o atma günah." Dedi zeytinleri yerden kaldırırken.
"Tss bunuda lise döneminde kızlarla barlardan çıkmayan Ali mi diyor." Dedim.
"Off ne günlerdi bee.. artık yaşlandık. Dedi yaşlı teyzelee gibi.
"Yalnız iki üç sene önce sende liseliydin." Dedim gülerek.
"Bozma beni lütfen." Deyip ayaklandı.
"Hadi gidelim." deyip garsona el işareti yaptı. Bende zengin kalkışı yapıp ayaklandım garson yanımıza gelince Ali parayı ödedi.
Dışarıya çıkınca teras gibi birşey vardı orda biraz durdum. Motoru çalışan yan tarafdaki arabaya baktığımda içinde bana bakan bir adam gördüm bu bu o adamdı.. beni kaçıran.
"Ali." Diye ağzımdan çığlık çıktığında araba üstüme doğru hızla geliyordu.. kıpırdayamıyordum aniden birinin bana sarılıp beraber düşmemizle gözlerim karardı gerisi karanlık.
Aliden...
Ben garsonlarla konuşurken Açelya dışarıya teras bölgesine gitmişti.
Bir kaç dakika sonra Açelyanın 'Ali" diye bağrmasıyla korkuyla dışarıya çıktım. Açelya yerde üstünde de siyah kapşonlu Adam vardı bir araba geri geri yapıp hızla uzaklaştı. Ben "Açelya." Diye seslendiğimde adam bana bakıp ayaklandı ve hızla gitti. Tek derdim Açelyanın iyi olup olmadığı yanına çöküp kafasını dizime koydup yanaklarına yavaşca tokat attım elimi nabzına tuttuğumda atıyordu insanlar başımıza üşüşmüş bakıyorlardı. Açelyayı kucağıma alıp arabaya bindirdim elime alel acele telefonu alıp Serkana mesaj attım.--- Açelyadan devam...
Gözlerimi araladığımda yabancı dil konuşan doktor gördüm. Biraz kıpırdandığımda bana gülümseyip odadan çıktı. Odanın ışığı gözüme çok vurduğundan tekrar gözümü kapattım.. tekrar odanın kapısı açıldı gözümü açmak istiyordum ama ışıl gözümü alıyordu..
Biri elimi tutup "Ben geldim kardeşim." Dedi
Kimin sesiydi bu? Hiç tanıdık gelmiyordu.
"Biliyormusun ben seni çok özledim, benim şimdi gitmem lazım ama unutma tekrar geliceğim." elime küçük öpücük bırakıp kapının kapanma sesi geldi 10 saniye arayla tekrara kapı sesi geldi.. bu kimdi.. Serkan olamazdı onu tanırdım sesinden kokusundan.. herşeyinden derken "Açelya." Diye endişeli Serkanın sesini duydum.
Gözü hafif araladım gülümsedim."Serkan." Sesim çok boğuk çıkmıştı...
Eveeet bölüm geldi ama öbür kitabimda var yani ona da göz atın ben daha çok öbür kitabi sevdim!!♡♡♡ (ve üzgünüm cok yazamadim burda okullar açıldı.) :)(: