İzlem karakteri britget helene olarak değiştirilmiştir.
İzlem ve dilaranın bedende giydikleri)
Sabah uyandığımda ilk defa kendim kalktığım için kendi mutluluk dansımı yaptım. Saatte baktığımda daha saatin 6.00 olduğunu fark ettim ve yatağa geri yattım tam pozisyonumu bulmuşken çişim geldi ve içimdeki organlarıma küfür ettim.
Ayağa kalktım ve tuvalete girdim işimi hallettikten sonra izleme bakmaya gittim gördüğüm karşısında şok oldum ( o da bim 😂 ) izlem yerde yatıyordu ve örtü üstünde değil diğer taraftaydı hemen bu görüntüsünü fotoğraf çekerek mutfağa indim aklımda çok iyi bi fikir vardı.
İzlemle benim bayıldığım pancake ve nutella ikilisi hemen hazırlamaya karar verdim mutfaktan mis gibi kokular geliyodu.
.....................................................................Bi anda İzlemin alarmıyla irkildim evet en sevdiği şarkı çalıyordu.
-pepe'nin iki ekmek aldım şarkısı...
Bu ne biçim bi kız diyip yüzümü buruşturdum aşağı indiğinde hala pepenin şarkısını söylerek dans ediyordu. Ona sinsirella bakışımızı atıp susturdum.
İzlemin Ağzından ;
Alarmımın muhteşem sesiyle uyandım ve şarkıya eşlik ederek aşağı indim.
dilara o muhteşem ultra lezzetli minnoş pancakelerinden hazırlıyordu. Hemen yanına gidip "günaydın jujummm" diyip boynuna atladım artık alışmıştı masaya oturarak dilaranın muhteşem ultra lezzetli minnoş pancakelerini beklemeye başladım.
Bir yandanda pepenin şarkısını mırıldanıyordum...
Kahvaltımızı ettikten sonra üzerimizi değiştirmeye gittik.
......................................................................Dilaradan devam;
İkimizde konbinlerimizi aynı yapmaya çalışarak çok tatliş olmuştuk.
izlem ve ben iki ayrı hiç benzemeyen biriydik ama birbirimizi tamamlıyorduk aynanın karşısında fotoğraf çekilmeye başladık...
Okulun başlamasına 1 saat kalmıştı bizde artık dışarı çıkma vakti diyerek arabalarımıza yürüdük.Bindikten sonra okula doğru sürmeye başladık o kadar çok trafik vardı ki keşke hala izmirde olabilseydim diyerek isyan şarkısını açtım...ve müziğe eşlik ederek arabayı sürdüm.
......................................................................Vardığımızda okul çok kalabalık değildi geç kaldığımızı anladığımızda artık çok geçti merdivenleri çıkarak önce kızlar tuvaletine girdik içeride iki tane kız vardı .
"Ağhh kanka yavaş yap şu pansumanı canım acıyo" diye söylendi.
Diğeriyse;
"Kapa çeneni de şu morlukla şişliği fondötenle kapatalım" dedi.
İzlemle birbirimize bakıp gülmeye başladık ve sınıfa doğru çıktık.
Evet dün dövdüğümüz kızlar içeride salak bi ses tonuyla konuşarak bahar candan 2 nin taklidini yapıyorlardı.(Manyak bukalemun suratlı ego yığını uzaylı görmüş masum köylü kızları)
Sınıfa çıktığımızda kapıyı çalarak izin istedik ve ders geometriydi yuppi çok mutlu olmuştum yerimize oturarak dersi büyük bi mutlulukla dinlemeye başladım...
Zil çalınca mutsuzlukla izleme baktım ve geometri canım benim ayırmayın bizi diye oyunculuğumu sergiledim.Dünki sınıftaki erkekler hala bizi yiyecekmis gibi bakıyorlardı ama kızlar korkarak kafalarını çeviriyor
(Abla büyüksün bakışı) yapıyorlardı.Bizde bu duruma gülerek kantine indik.
kantindekiler bize bakıp aralarında fısıldaşıyolardı.Azda olsa duyabiliyordum dediklerini.
-Bu kızlar dün azra ve alevi fena
benzetti...-Off oğlum dünki kavgayı görecektin sen efsaneydi...
-Kıza bir yumruk attı kanka vallaha...
-Karam mı yesek....
Oha karam mı burda mı okulda mı hemen kantine koşarak iki tane karam aldım ve hunharca yemeye başladım.
izlem bu halimi görünce gülerek kantine çikolatalı süt almaya gitti.
bende( ne bakıyon lan gevşek )
Bakışımı atarak karamlarını yemeye devam ettim zil çalınca hemen yukarı çıktık ve sınıfa girdik.
......................................................................Sınıfa uzun boylu kumral kaslı biri girdi ve aşağı soyunma odalarına gidip diyip bizi yönlendirdi beden öğretmeni olduğunu anladık aşağı indik izlemle beraber kıyafetlerimizi alarak soyunma odasına doğru ilerledik üzerimizdeki kıyafetleri çıkarınca rahatladım ve ultra rahat taytımı ve tişörtümü giyip dışarı çıktım.
İzlemden devam ;
Üzerimi çıkarıp sporcu atletimi giydim altına en sevdiğim taytlarımdan biri olan siyah taytımı giydim ve kabinden çıktım.
( İzlem ve dilaranın giydikleri medyada var )
......................................................................Aynanın karşısında dilarayla birlikte rimel sürdükten sonra spor sahasına kadar yarış yaptık sonuç berabere
olunca gülerek içeri girdik iki sınıf aynı anda beden dersine denk gelmişti. Dilarayla beraber voleybol topu alarak birbirimize smaç atıyorduk oda karşılıyodu.Böyle devam ederken yanımıza gıcık kızlar azra ve alev yanımıza geldi ( geçen gün dövdüğümüz sür**k ler )
Bize "siz viliybilmi iyniyisiniz giliyim birii hiiiiiiii " dedi.
Ben tam elimi kaldıracakken
dilara "sakin" diyerek elimi indirdi.
Bi baktım bizi gören yanımıza geliyo artık etrafta çember oluşuncaabide 'ooo' diye gürültüler çıkınca gaza geldim heralde 😂
'Azra ve Alev size bir iddaa teklifim var ' diyip serçe parmağımı uzattım daha sonra Dilarayı beni anlamayan gözlerle baktığını görünce kaş göz işareti yaptım oda anlamış olacak ki sırıttı.
Yağmur söze atladı (bilmeyenler için iç sesim😂)
oha nasıl anladı siz ben yokken napıyonuz nasıl anladı?( ne var biz ikiz gibiyiz anlıyoruz biz bu arada ben yokken dedendi sen ne ara yoktun !!)
"Uf bebeğim senden bıktım da tatile çıktım 😎 neyse sana bakıyolar konuşsana"dedi tam o sırada
Azra lafa atladı ( benim dövdüğüm Uzayın sevgilisimiymiş neymiş yelloz 😬)
" Neymiş o idda" allahım bu ses ne cırtlak cırtak sanırsın ağzından dinozor girip müsayit biyerinden kuş olarak çıkmış 😂 neyse söze girdim "iddaa şu
(diyip Azranın kulağına eğildim sadece onun duyabileceği bi sesle)
" biz jujuyla siz ikiniz"
(elimle alevi göstererek )
"s*rtük le voleybol maçı yapıcak kaybeden kazanandan bütün okulun içinde çok korktuğunu kıskandığını söyliycek ha bide Uzay ve Kuzeyden uzak durucak" diyip piç smile attım.😎
......................................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA DEK JUJU
Teen Fiction|Hayatımın Anlamı Olur Musun ? (SALINCAK)| kitabıdır sadece ismi değiştirildi. Eevett SİZDE BİZİM GİBİ DOSTLUK,AŞK,ACI VE OLMASSA OLMAZ LİSE HAYATI TARZINDA KİTAPLARI SEVİYOSANIZ BU KİTAP TAM DA SANA GÖRE HADİ HİKAYENE EKLE VE OKU YORUM YAPMAYI DA...