selamm :) nasilsiniz hikaye nasil gidiyor yorum yapin okuyup okumadiginizi merak ediyorum. ):
evet hazirdim sonunda ailemin yanina gidecektim daha fazla uzatmama gerek yoktu hayatta kalmam icin bir sebep yoktu tam bicaga uzancaktim ki orda duruyordu anne! tam karsimdaydi sanki yapmak uzere oldugum seyi biliyor gibiydi
-betul sakin boyle bisey yapma sen cok guclu bir kizsin burdan cikacaksin ve hayatina devam etceksin.
hayal miydi gercek miydi kafam cok karisti ama ordaydi ve bana yapmama gerektigini soyluyordu ben derin dusuncelere dalmisken birden yok oldu hayaldi deliriyormuydum ben?
o an farkettim evet hep basima bisey gelcegi zaman yanimda oluyordu bir karar vermem gerekiyodu bende verdim.
annemin istedigini yapcaktim. evimize girdim ben guclu bir kizdim yapabilirdim herkezin bana o -ayy yazik ne kotu bir durum- bakislarina aldirmadan esyalarimi topladim.
gerisini onlar halledecekti annenemin yaninda kalcaktim tek secenek oydu hem tek basina yasiyordu hemde okuluma yakindi nerdeyse bir aydir okula gitmedim 11. siniftaydim cok duygusuz olmustum.
hic gulmuyordum gerekli olmadikca konusmuyordum odama gecip camin onune oturup saatlerce dusunuyordum cunku hala inanmiyordum.
Cenazelerine bile gitmemistim cunku o kadar insanin icine cikamazdim yavas yavas oluyordum aci ceke ceke vucudumun bu kadar psikolojik aciya ne kadar dayanirdi bilmiyorum ama toparlanmam gerektigini biliyordum.
Okula gitcektim cok zor olcakti ama yapcaktim annemle konustum ve hazirlanmaya basladim okuldaki herkez biliyordu ve nefret ettigim o
bakisi yapcaklardi bana aciyacaklardi dayanabilirmiydim bilmiyorum ama denicektim.
Kuzenim beni birakti okula ve adimimi attim arkadaslarimin beni gormeleriyle ciglik atmalari bir olmustu cunku ne kadar gelselerde onlarala gorusmemistim yanlarina gittim biraz konustuk yani onlar soru sordu ben cevapladim cok bunalmistim biraz rahatlamak icin sinifa ciktim yanliz oturmak istedigimi soyleyip arkaya gectim ders baslamisti ben de kafami siraya koyup uyudum.
biri sacimla oynuyordu kafami kaldirdigimda o mavi gozlerle karsilastim.
-merhaba ben Utku.
sizce nolcak utkuyla yorum yapin ya uzuluyorum vote larinizi da bekliyorum begenmediginiz yerler varsa soyleyin ):
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACILAR.
Actionaci cekmeyi seviyodum galiba evet o kadar aci cekmistim ki onunla yasiyodum artik hayatimin bir parcasi olmustu.