Çok güzel bir yüzdü. Çarpıştığım kişi çok yakışıklı bir erkekti. Ama banane bundan. Benim daha önemli işlerim vardı babamı oradan kurtarmalıydım. Kırtasiyeden almam gerekenleri aldıktan sonra eve gittim. Odama eşyaları koydutan sonra annem babamı görmeye gideceğimizi söyledi. Altıma siyah bir kot üstüne beyaz önü uzun arkası kısa beyaz bir t-shirt giydim. Babamı göreceğim için içimi çok değişik bir sevinç kapladı. Hani annelerimizin zamanında bayramlıklar çok güzel ve cok değer verilirdi ya baş uçlarından ayırmazlardı öyle bir sevinç kaplardı içlerini. Benimde şuan icimde öyle bir his var. Aşağıya inmiştim ve inmemle kapı çalmıştı. Artık kapılara ben bakmak istemiyorum ama bu gelen babam olabilirdi. Sevinçle açtım kapıyı ama karşımda tanımadığım bir kadın ve 3 çocuğu gelmişti. Annem içerden kimim geldiğini sorarken tanımadığım için bir şey diyememiştim. Annem sessizliğimden şüphelenip kapıya gelmişti ve nazik bir ses tonuyla Buyrun? Demişti. Kadın 5 dakika konuşmak istediğini söyledi. Annem hırsız olduğunu düşünerek kadını eve almadı. Ama haklıydı kadın çok kötü giyinmişti altında kirlenmiş etek üstünde ince uzun kollu kollarının yırtık olduğu bir üst ve onun üstüne giydiği yine çok kalın olmayan ve yine yırtık olan bir hırka vardı. Annem kadını kovma çabasındaydı ama kadın Eşiniz hakkındaki konuşmalıyız dediğinde annen durdu. Yinede korksada kadını içeri aldı ve ardından 3 çocuğu...Kadın direkt konuşmaya girdi ve dolgun dudaklarından şunlar çıktı Ben Melike eşinizin öldürdüğü adamın karısı. Deyince annem öylece sessiz kaldı. Ben...Ben o an hani bitmek kelimesi vardır ya? Ben suan onun dibini yaşıyorum. Ama doğru söylediğini nereden bilebiliriz ki? Annem inanmadı ve evden çıkmasını istediğini söyledi. Kadın Bana inanmazsınız gelin karakolda herseyi öğrenin derken sesindeki kararlılık beni daha da korkutmuştu. Ama o kadına zerre inanmıyordum. Sonra arabaya binip babamı götürdükleri karakola gittik , ve annem ordaki polis amcayla konuşmaya başladı. Sonra babamla ilgili olan dosyaları getirdiler. Babam ve babanın öldürdüğü düşünülen kişi hakkında bilgiler ve fotoğraflar vardı o an hayattan nefret etmiştim. Babamın güya öldürdüğü kişinin adı soyadı Mehmet Başak 'mış. Kadın hemen ardından kimliğini çıkartıp bize adını ve soyadını gösterdi. O an kör olmak için dua ettim. Ama nafile. Kadının adı ve soyadı Melike Başak 'tı annem ve ben öylece kala kaldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba?
Teen FictionBi babam yok. Bi ailem yok. Bi geleceğim yok. Bi yaşamımda yok. Özgürlüğümde yok. Bakıyorum da ben yok oluyorum...Yavaş yavaş acı çeke çeke ölüyorum...