😱5😱

260 24 2
                                    

"To se uvidí.." řekl Bax a já se na něj koukla s výrazem 'vážně?'

Po 5 minutách

"Fuj baxi vypni to!" Zakřičela jsem ještě než jsem si uvědomila že jsem v kině. "Ale prosím tě zlatíčko" Dal mi pusu a koukal se dál na film.

Po 2 hodinách

"Až tolik jsem se nebála!" Hádala jsem se s Baxem "Ale jo, už se nechci hádat pojď do tábora"

Po 10 minutách

"Kde jsou všichni?" Začala jsem se bát, ale Bax mě utěšoval "Jdu se kouknou k vám do chatky" řekla jsem tiše s nejistotou. "Tak jo jdi" odpověděl s klidem. Asi něco plánují... Pomyslela jsem si, šla jsem dovnitř a tam byl papírek s nápisem "Jste v pasti" zamyslela jsem se a šla za Baxem který tam nebyl... Šla jsem hledat po okolí ale on nikde! Sakra kde může být?! Najednou jsem uslyšela kroky "Baxi?" Řekla jsem potichu, když se neozýval tak jsem začala utíkat ke stromu kde jsem byla už jednou s Baxem. Ale tam byl další papírek "Bax brzo umře!" Začala jsem brečet a utíkat k rybníku kde jsme se seznámili. Tam taky nebyl, jen další papírek "Přihořívá kvítku" tady jsem si uvědomila že to psal Ment. A hned jsem věděla že bude u pařezu kde si sedal. Neptejte se jak to vím.. Šla jsem k pařezu a měla jsem pravdu "Baxii!!!" Zakřičela jsem, když jsem ho viděla svázaného a nějaký muž s maskou mu držel nůž u krku "Bež! Utíkej odtud!" Zakřičel na mě, ale já mu jen řekla " Ne takhle tě tu nenechám!" Rozbrečela jsem se a začala utíkat a natohovat pěst abych muže mohla bouchnout. Ale uhl sundal si masku a já zjistila že to byl jen vtip. "Dost blbej vtim paka!" Zakřičela jsem a utíkala do chatky. Asi o 10 minut později přišla vivi. Která o ničem nevěděla. Hned za ní zaklepal Bax ale jemu už jsem neotevřela.

Ve 12 hodin večer

Zapípal mi mesenger.

Uživatel/ka  Baxtrix vám píše.

B:ahoj zlato promiň já za to nemohl o ničem jsem taky nevěděl.

K:Jakto že o ničem?! Proč si se smál?!

B:Já se nesmál..

K:V 12:30 přijď k rybníčku a vem si ručník

B:Naco? A klidně

K:Uvidíš ;) ale nejdříve si promluvíme.

B:Ok u rybníčku páčko ;)

V 12:30

Čekám na Baxe ale asi marně.
Vsléknu se a jdu si zaplavat. Po chvíli uslyším kroky tak vylezu sednu si na deku a zabalím se ručníkem. "Ahoj" řekl a já se na něj podívali. "Ahoj" "co jsi mi chtěla říct?" "To už neřeš pudeš do vody?" Emm fuj bude naheej.. ale ne to je v poho... doufám.. "Nemám tady plavky" bože řekni mu to!!! "No a já taky ne"

Vylezla jsem z ručníku a protože byla tma tak mě moc neviděl vlezla jsem do vlahé vody a čekala až příjde. "Už jdeš?" Zeptala jsem se ho "joo prosimtě" už jsem ho viděla vycházet z křový. "No co budem dělat?" Zeptala jsem se ho "Nevim co třeba tohle" připlul ke mě a začal mě líbat. "No nevim nevim zkus si mě chytit" ušklíbla jsem se a plavala k břehu a běžela se schovat. On mě hned našel a vrhnul se po mě. Ano nahej. "Emm baxi?" "No?"  "Víš že jsme nazí a ty na mě ležíš že jo?" "Jo emm promiň..." vstal a já vstala taky a začala ho líbat a řekla "slíbyla jsem ti to jsem jenom tvoje" Dala jsem mu pusu a on se ušklíbl "A kde to chceš dělat? Ve voďe nebo na dece?" Zeptala jsem se ho "Ve vodě" zavrněl mi do ucha "Tak dobře ale nejdřív tě trochu poškádlím můžu?" Ďábelsky jsem se usmála "Jo to bych byl rád" rozsvítila jsem si malou baterku a uviděla jeho penis a začala ho dráždit na žaludu a pak si ho strčila celý do pusy a jezdila nahoru a dolu a takle jsem pokračovala až do chvíle než se udělal "Hele" zasičel když jsem přestala a on se neudělal "Tak pojď do té vody ne?" "Jo to si nechám říct" vlezly jsme do vody a on mě začal líbat. "Zapoměl jsem na kondom...." bože můj ještě že ho mam "Na tady máš" "Díky jseš fakt úžasná" nasadil si kondom a vnikl do mě. Zrychloval a zpomaloval asi po 5 minutách sexu ve vodě jsne se oba udělaly a začaly se líbat. Šli jsme na deku a tam mě ještě uspokojoval a já jeho taky.

  Později toho večera.

" je docela pozdě" řekl Bax a já se na něj podívala, oblékly jsme se a šli do campu.

Prominte že je to tak krátké. Teď nebudu mít čas takže za 14 dní se uvidíme. Jedeme na dovolenou tak mě omluvte.  A kdyby jste chtěli ješte vivi a menta pohledy tak pište do komentů ;) páčko :).

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat