Deel 10

1.2K 37 33
                                    

POV Justin

Oké, ik weet wat je denkt.
Waarom doe ik lief tegen Fleur?

Wel, toen ik haar huilend zag binnen komen gisteren, brak er iets in mij.

Ik heb echt een zwak voor wenende meisjes, en daar heb ik ook m'n redenen voor.

Behalve dan als ze om mij wenen als ik ze de volgende dag laat vallen.

Maar tegen de andere soort kan ik echt niet.

Ik voel me dan zo machteloos, je kan ze niet helpen...

Nu denk je zeker: 'wat een watje' maar ik ben ook maar een mens en m'n hart is heus niet van steen hoor.

Vanaf het moment dat ik haar huilend zag, besloot ik dat ik haar nooit meer zou terug pakken, voor niets.

~*~

"Aaah!" Gilt Fleur en ze verstopt haar tegen haar kussen.

Ik kan het niet laten en begin te lachen.

"That's not funny!" Roept ze met het kussen voor haar hoofd.

"Oh dat is het wel!" Lach ik.

Voor ik het weet krijg ik een kussen tegen m'n gezicht.

"Oké bedankt!" Zeg ik sarcamtisch.

"Graag gedaan." Zegt ze lachend terug en ze richt zich terug naar het scherm.

"Gaan we alsjeblief naar iets anders kijken?" Vraagt ze pruilend.

"Nee, we kijken verder. Ik vind het grappig als je bang bent." Grinnik ik.

"Fuck you." Zucht ze ze staan op.

Ik neem haar arm vast en trek haar terug in de zetel.
Doordat ik met redelijk kracht trok, viel ze redelijk spastisch op me.

"Auw!" Roept ze boos.

"Sorry." Grinnik ik.

Ze ligt nu half liggend op me met haar arm in m'n nek.

We kijken elkaar even recht in de ogen aan.

Ze heeft zo'n mooie blauwe ogen. Je zou er gewoon in verdrinken.

Dat ben ik op dit moment ook aan het doen.

We kijken elkaar ongeveer een halve minuut aan vooraleer zij haar blik afwend.

De kucht eens en staat dan op.

Even verwardt als ik, loopt ze naar de keuken en neemt ze een flesje cola.

Ik zet de film af want niemand gaat toch nog kijken.

~*~

"Ik weet wat we kunnen doen!" Zeg ik na een tijdje vervelen.

"Wat dan?" Zucht ze. Ik denk dat zij denkt dat ik een héél slecht idee ga geven.

"We kunnen uitgaan!" Roep ik opgewekt.

"Uitgaan?" Vraag ze voor de zekerheid.

"Ja?"

"Oké." Zegt ze droog.

Wacht zei ze nu ja?

"Echt? Ik dacht dat ik nu een hele uitleg ging krijgen over dat je nooit uitgaat en drinkt of dat je daar geen zin in hebt of zo. Ik dacht eerder dat je zo'n meisje was dat niet graag uitgaat." Zeg ik lachend.

"Waarom? Ik hou van uitgaan en ik drink graag eens eentje. Toen ik in België woonde ging ik ieder weekend met Jade en Jana naar het jeugdhuis in de beurt. En trouwens, het is beter om connecties te leggen." Zeg ze lachend.

How To Live With The BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu