Sevgisizlikten ağlıyordum...!

7.9K 175 16
                                    

Kim Taehyung 'un huzurlu sesiyle huzurlu bir şekilde uyandım. Kulaklıklığı çıkardım. Ve saate baktım 5.15 'di. Dün gece erken uyuduğum için erken kalkmıştım. Ne olur ne olmaz Alarmı kurdum. Ve duşa girdim. Duş almam 1 saat sürdü. Sonrasında saçlarımı düzleştirdim. Saat 7.30 'du. Ve şimdiki derdimiz ne giysem ?? . Üzerime siyah bir pantalon ve siyah bir T-short geçirdim. Ve beyaz ayakkabılarımı giydim. Uyumluydum. Hemen dışarı çıktım. Hızlı adımlarla okula vardım . Saat 8.50 'idi. Junwook'u Aradım.
- Nerdesin jun ?
- Arka bahçedeyim güzellik sen ?
- Ben okulun önündeyim. Yanına geliyorum.
Arka Bahçeye doğru Yürüdüm. Tahmin ettiğim gibi jun sigara içiyordu.
- pööf bu ne koku ? İç anlarım da neden bu kadar ağır içiyorsun jun ?!
- Aşk Acısı be güzellik
- Herneyse gel geç kalacağız...
Dedin. Ve tiyatro salonuna geldiniz. Baekhyun hoca ordaydı. Okulun çoğunun notları yüksek olduğu için salonda 4 kişi vardı. Sizinle birlikte 6. Hoca hemen size en sevdiğiniz şeyleri sordu. Herkes ailemle gezmek , alışveriş yapmak , balık tutmak gibi sosyal Şeyler söylemişti. Bana gelince duraksadım ve uyumak dedim. Hocanın ilgisini çekmiş olmalıyım ki 2 saniye durdu ve devam etti.
- Evett... Bize 5 kişi Lazım. O Yüzden bir Kişiyi elemeye mecburum. Lütfen bana kızmayın.
Hoca düşünmeye başlamıştı. Bir süre düşündükten sonra ;
- hımm.. Sen siyahlı çık , yani eledim seni.
Siyahlı galiba bendim. Emin olmak istedim.
- Ben mi ?
- Senden başka siyah giyinmiş erkek görünümlü kız var mı (!)
Dediği anda hepsi kıkırdamaya başlamıştı. Bense yumruklarımı sıkıp . Tiyatro salonunun kapısı sert bir şekilde kapatmıştım. Küçüklüğümden beri sinirden ağlama gibi bir huyum vardı. Ama bu sefer sinirden değil , sevgisizlikten ağlıyordum. Hırsımdan koşuyordum. Bir çıkmaz sokağa girdim ve duvara çöktüm. Ağlamaya devam ettim. Herşey çok kötü gidiyordu . Yalnızdım. Hayatımda tek abim gibi gördüğüm junwook vardı. Eski ailemi arıyordum. Özlemiştim. Ve yapabildiğim tek şey hıçkırıklara boğularak ağlamaktı.

- JiminDady  ( +18) - [pjmn]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin