Park Jimin
- ismimi boşver ... Dreamer diyebilirsin.
Neden ismini söylemiyordu ki ... Neyse ufaklık daha iyi bir lakaptı kkk
- Bu tarafa gel.. Evin Nerde ?
- Evim Seoul ....... Tarafında.
- Yakınmış , istersen yürüyebiliriz.
- Ah tabii ki.
Kız onu hala tanımamıştı. Ama zaten maske takmıştı. Nasıl tanısın ??
- Kaç yaşındasın sen ufaklık ?
- Boşver kkk
- yha hadi söyle
- Dalga geçersin
- Söyle dalga geçmeyeceğim.
Çekinerek.
- 16
-kkkk cidden dalga geçilmeyecek gibi değil.
Genç kız jimin olduğunu bilmediği omuza yumruğunu geçirdi gülerek .
- Heyy yavaş ol !
- Ah özür dilerim ~ sen kaç yaşındasın ?
- 21Dreamer
- 21
Demesiyle gözleri dolmuştu. Canından çok sevdiği adamla yaşıttı. Gözünden bir damla yaş aktı. Ailesinden bile çok sevmişti. Ama imkansızdı diye düşünsede Park Jimin yanındaydı.
- hey noldu ufaklık ?
Daha fazla içinde tutmak istememişti. Nedense ona güvenmişti.
- Sana anlatabilir miyim ? Ama dalga Geçmek yok.
- kkk hayır yok. Anlat bakalım merak ettim Dreamer...
- Ben 13 yaşımda Türkiye'de ailemle yaşıyordum. Bir gün KPOP diye bir akım çıktı karşıma . BTS 'i gördüm. Dinlemeye başladım. Günden güne çok bağlandım. Artık benim için kopamayacağım bir şeydi. Ailemden öteydiler. Yaşama sebebimdiler.
Park Jimin anlatılanları dikkatle dinliyordu. Şaşırmıştı merak ediyordu.
- En çok ilgimi çeken ise Park Jimin' di. Gülümsemesi beni benden alırdı. Kendime bir söz vermiştim ona bağlanmıyacaktım ama olan oldu , onu çok sevdim. Her gün onunla bir gün Korece konuşabilmek için pratik Yaptım. Kendi Başıma Korece Öğrenmeye çalıştım ve öğrendim.
Jimin anlatılanları çok dikkatli dinliyordu ve kendisi geçen kısımlarda sırıtıyordu. Çabasını takdir etmişti.
- öğrendiğimde 14 yaşımdaydım. Aileme liseyi korede okumak istediğimi söyledim. Önce karşı çıktılar. Fazlaca yalvardım. Mecburen kabul ettiler. Bana korede bir ev aldılar. Beni yerleştirdikten sonra Türkiye'ye döndüler. Sonra para gerektiğini söyledim ve onları özlemiştim gelmelerini söyledim ama o-onlar...
Jimin üzülmüştü , gerçekten kendisi için çok fedakarlık yapmıştı. Suçlu hissetmişti . Ve herşeyi rağmen çok masum anlatıyordu. Çok masum biriydi.
- hayır üzülme lütfen ağlama ..
- uçak Kazası geçirdiler ve benim aptal imkansız hayallerim Yüzünden öldüler.
Park Jimin kendini suçlu hissettiğinden midir bilmem ona bir soru sordu.
- Peki Park Jimin' le Konuşmak , Görüşmek ister miydin ?
- E-evet onun için bu kadar şeyi Yaptım en azından bir kere bile Konuşmak isterdim .
Onun için bunu yapacaktı. Ona kendisini gösterecekti.
- Peki o zaman bana iyi bak..
Bir sonraki bölüm bu gece yayımlancak... ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- JiminDady ( +18) - [pjmn]
Hayran KurguPark Jimin hayalleri için herşeyini vermiş bir genç kız ve Hayatta prensipleri olan bir Park Jimin 'in ~ aşk kokan ~ hikayesi ... 💜 - Arada çok az M olacaktır -