Bugün çok heyecanlıyım.. 2 Yıl sonra abimi göreceğim.. Onu çok özledim..
Kayboldum sanırım. Off nerde bu alay denen yer. Şurada biri var ona mı sorsam?
"Merhaba bey efendi"
"Buyrun?"
"Burda bir alay komutanlığı varmış. Nerde biliyor musunuz?"
"Evet. Orda askerim zaten. Götüreyim sizi"
"Zahmet olmazsa"
"Ne zahmeti?"
Fethi
Kim için geldi acaba? Ayh çok sempatik, çok tatlı, çok güzel. Aman banane. Buraya geldiğine göre ya asker yada biriyle evli.
"Geldik"
Nerde bu?
"Fireciğimmmmmm.."
Ne Ateş mi? Ateşin mi?
"Çok özledim seni kelebeğimmm."
"Bende seni Firemmm"
"Aa Fethi?"
Gülümseme yolladım en güzelinden.
"Bak bu kelebeğim, küçüğüm, ve en best sisterim"
Sister? Kardeşi mi? Ateş gibi bi malın bu kadar güzel kardeşimi varmış. İnanmam."Ben Eylem"
Diyip elini uzattı. Ve bende sanki bu anı bekliyormuşum gibi hemen tuttum.
"Fethi bende memnun oldum. Gezelim mi¿"
Ne dedim ben? Gezelim mi ne amq salağı
"Ne?"
"Yok bir şey"
"Gel sisterım seni Erdem Yarbaya götüreyim"
Diyip gittiler.
O ne göz ne kaş Yarabbim. Anası benim için doğurmuş belli. Yavrum baban nereli? Ateş ediyor be.
Eylem
Çok tatlıydı yaa. Yerim onu ben.
"Eee abi sen nerde kalıyorsun?"(Bunlar sivil asker yani evleri farklı)
"******* Fethi'nin evinin tam karşısı. İtiraz istemem benle kalıyorsun."
"Ben otel-"
"Yok canım daha neler?"
Fethi
Camdan dışarı bakarken Ateşle Eylem'imin geldiğini gördüm. Burda mı kalacaktı. Aramızda sadece duvar? Off yandım ben.
Sabah Fethi
Bugün boştuk. Kütüphane ye gidecektim. Kapıyı açtım. Karşım da bir melek.
"Yaktın beni be!"
"Efendim"
"Yo-yok bir şey. Ee nereye?"
"Kütüphane ye gidecektim."
"Ben de oraya gidiyorum. Bırakıyım mı? Gezellim mi? Sevgilim olur musun? Niye bu kadar güzelsin? Yavrum baban nereli? Nereden bu kaşın gözün temeli? Seni yemeliyim."
"Ne diyorsun sen ya?!"
"Eee şey ben off çok güzelsin be!"
"Fethiiiii!"
"Ateş?"
"Ne diyorsun olum sen benim kardeşime!"
"Ben ne diyormuşum?"
"Olum seviyorsan söyle verelim!"
"Abi ne diyorsun sen ya?"
"Olur Ateş. Versene bana kardeşini"
"Deli misin?"
Diyip aşağa indi."Bence de deli misin? Nazlıyı bana vermiyordun hani. Ben sana Sister'ımı yar etmem. Nazlıyı bana ver¡"
"Oldu cnm. Başka arzun?"
"İyi öyle olsun."
"Aaa abi ne yapıyorsunuz burda?"
"Kız Nazlı yanıyorum sana bee. Off yaktın beni!"
"Ateşşş"
"Ne Fethi ne?"
Kütüphane ye gittim. Tabii karagözlüm de oradaydı.
"Yavrum ne yapıyorsun burda?"
"Ya seni varya öldürürüm"
"O kaşlar o saçlar o gözler o dudaklar. Sen Ateş'in kardeşi olduğuna emin misin? Evim var arabam var işim var. Kalbim var. Hadi benim ol yar?"
"İyhh iğrençsin. Defol"
Eylem
Abim olmasa varmıştım sana ama. Ne yapalım kader kısmet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN RENGİ
FanfictionEylem Ateşin kardeşi Ve Fethiyi seviyor Fethi de bunu ama Ateş istemiyor. Çünkü Fethi kardeşi Nazlıyı vermedi