İnsanlar çok tuhaf gerçekten. Sizcede öyle değiller mi ? Bi etrafınıza baksanıza. Biz insanlar hayvanları öldürüp yiyoruz , biz insanlar otları koparıp yiyoruz , biz insanlar hergün binlerce karınca eziyoruz , biz insanların hepsinin ayrı bir parmak izi var ve biz insanların hiçbiri aynı değiliz . SİZCEDE TUHAF DEĞİL Mİ ?
Düşününce gerçekten hem çok acımasız hemde çok nazik görünüyoruz. İnsandan insana değişir ama bir değişmeyen şey vardırki ; insanlar hiçbir zaman kendilerine olan eleştirileri kabullenemezler. Günlerce o eleştiriyi düşünür dururlar... Aslında insanlar başka insanlarıda düşünmeden yaşarlar . Örneğin siz Türkiyede yaşarken Afrikadaki çocuğu düşünmezsiniz. Veya suyu içerken susuz olanları düşünmezsiniz. Ben bunları hep siz olarak yazdım ama benimde sizden hiçbir farkım yok bende sizden biriyim ve bende yukarıda yazan herşeyi yapıyorum. Bazı şeyler vardır ki insanların çoğu bunu kabullenmez güzellik ve çirkinlik olayı. Sen güzelsin ben çirkinim kavgaları... GEREKSİZ. Gerçekten gereksiz çünkü birisi size güzel derse güzel olmuyorsunuz yada çirkin derse çirkin. SİZ SİZSİNİZ. Başkasının dediği değilsiniz.Belki hepimiz sarı saçlı mavi gözlü değiliz ama bunu onların demesi değiştirmiyor. Belki hepimizin renkli gözleri yok..Uzun saçları..Uzun boyu..Bla bla bla.. Ama inanınki sizde olan EN AZ 1 şey onlarda yok. Zaten şuna garanti verebilirimki sizle dalga geçiyorlarsa onlarda vicdan denen şeyden yoktur.İşte ben bunları düşünen tek kızdım.. En azından benim okulum ve çevremde.. Kendimi tanıtmadım galiba ; Merhaba ben Emily 15 yaşında sıradan kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir kızım. Sadece bazı sırlarım var . Çok özel ve bulunamayan güzellikteki kızlar listesinde yer almam. Erkeklerle aram pek iyi değildir zaten ilgli alanımada girmiyorlar. O filmlerde olan muhteşem liselerden birinde okumuyorum. Herkesin hayali olan tavan arasında bir odam yok ..Ha bide bir köpeğim ama ben ona köpek denmesinden hoşlanmıyorum o benim arkadaşım ki sanırım tek arkadaşım.. Adı 'Umut' bu adı ona ben koydum onunla olan maceramız ben 8 yaşındayken başladı.. Onu aldıklarında daha 2 aylıktı . Cinsi Golden Retriever.O günden beri ona herşeyimi anlatırım. Oda dinler , onu çok seviyorum ve ona birşey olursa gerçekten yaşayamazmışım gibi geliyor. Bu arada şu arkadaşımın olmayışının nedenini merak etmişsinizdir herhalde . Üzgünüm ama daha o kadar iyi tanımıyorum sizi dediğim gibi bir sürü sırrım var ama sadece 1 tanesini herkes biliyor ki oda şu : ben kanserim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf.
RandomBenim sırlarım var. Kime anlatacağımı bilemediğim. Kimsesiz biriyim ben sadece bir sırrı bilinen tuhaf biriyim ben.