Benim adım:Duru.Öğretmenim.Kardeşlerimle birlikte yaşıyorum maalesef.Kardeşlerimin adı:Ela,Eda.İkisi,ikiz.Okuyorlar.Annem ile babam trafik kazasında öldü.Onlar benim kardeşim değil resmen düşmanım.Ben onları çok seviyorum,onlar da beni sevse keşke.
Bir gün okuldan eve geliyordum.Hani hiç kimse okula gitmeyi,işe gitmeyi sevmez ya,ben çok severim.Orada beni azarlayan yok.Yorulsam da gerçekten bana iyi geliyor.İçeriye girdiğimde,resmen şoka girdim.Ev o kadar dağınıktı ki anlatamam.Kızgın bir şekilde,sordum onlara:Bu evin hali ne böyle?ben işten daha yeni geldim,çok yorgunum.Eda:Sen temizle diye.Hem ev daha çok temizlenir.Ben:Ya Eda saçmalama.Ben daha bu evi 2 gün önce o kadar temizledim ki...Sonra odama geçip,üstümü değiştirdim.Biliyorum diyeceksiniz ki neden ayrı bir eve taşınmıyorsun?tamam benim aldığım maaş bize çok güzel bir şekilde yetiyor.Fakat ben kiraya çıkmayacağım.Kiraya çıktığımda çok masraf olacak.Eve taşınsam çok masraf olacak.Üstümü değiştirip,içeriye geçtim.Temizledikten sonra mutfağa geçip,yemek hazırladım.Sonra sofrayı kurup,yemek yedik.Bana düşmanmış gibi bakıyorlardı.Sofrayı kaldırıp,biraz televizyon izledim.Eda ile Ela'nın odası aynıydı.Benim odam tek.Sadece ben kalıyordum.Televizyon izledikten sonra,kitap okuyup,yattım.Sabah erkenden ben kalktım.Elayı ve Edayı bin kere kaldırmaya gittim.Ama kalkmadılar.Ben tam kahvaltı sofrasına oturdum onlar geldiler.Yine beni azarlamaya başladılar.Bu sefer kendime dedim ki sus Duru. Susunca onlar daha çok hırslandılar.Yemek yemeye başladık.Eda yüzünü ekşiterek:Ya bu domateslere tuz atma diye bin defa dedim of.Ben yine hiç ağzımı açmadım.Sofrayı toparlayıp,hazırlandım.Kahve içip,işe gittim.3 ay tatili başlamasına 2 gün kalmıştı.Çok sabırsızlanıyordum.Çünkü tatile gidecektim.Daha onların haberi yoktu tatile gideceğimin.Derse girdim.Öğrencilerim beni o kadar çok seviyorlardı ki.Aslında okul'un son günü olduğu için ders işlemedik.Resim yaptırdım.Ben onları çok özleyecektim.ÇÜNKÜ 1.sınıfları okutacaktım.Resim yapmalarını engelledim:Çocuklar biliyorsunuz bu son senemi,bu yüzden biraz sohbet edelim.Hemen parmaklar kalktı.Belli ki soru soracaklardı.İlk söz hakkını Eylül'e verdim:Öğretmenim ben sizin burcunuzu çok merak ediyorum acaba burcunuz ne? ben gülümseyerek:Yengeç dedim.Eylül teşekkür ederek,yerine oturdu.Sonra söz hakkını Burak'a verdim:Öğretmenim,en sevdiğiniz renk ne? ben biraz düşünerek:Açık mavi dedim. Sonra söz hakkını Başak'a verdim:Öğretmenim uğurlu rakamınız ne? ben hiç düşünmeden cevap verdim: 7 ve 3 Sonra zil çaldı.Benim gözlerim doldu.Onları gerçekten çok özleyecektim.Baya konuşmuşuz.Çıkış saati gelmişti.Aşağıya indik.Öğrencilerimi annesine,babasına teslim edip,eve gittim.Yine mutsuzluğun dibine çökmüştüm.Eve girdim mutfaktan yemek kokusu geliyordu.İlk defa yemek yapmışlardı,ve yiyorlardı.Bana hiç sormadılar yemek yiyecek misin diye.Neyse zaten bende aç değildim.Tatile çıkacağımı bilmedikleri için,üstümü değiştirip,mutfağa geçtim.Ve lafa başladım:Kızlar biliyorsunuz ben yarın karneleri dağıtacağım.Ben de tatile giriyorum,bu yüzden 1 aylığına,tatile gideceğim.Ela:Bize kim bakacak?Ben bıkkın bir halde:Kızlar siz benden nefret ediyorsunuz.Hem bugün yemek de yapmışsınız.Üçümüzde kafamızı dinleriz.İkisi'de ikna oldu.Sonra ben odama geçip,bilet baktım ve aldım.Yarın sabah 9'da uçacaktım.Bavulumu hazırladım.Bütün eşyalarımı bavula yerleştirdim.Erkenden yattım.Sabahı iple çekiyordum,o azarlamaları,o suratsızlıkları göremeyeceğim için çok mutluydum.Alarmım çalarak,uyandım.İlk önce,yüzümü yıkayıp,dişlerimi fırçaladım.Biraz makyaj yapıp,çantamı hazırlayıp,evden çıktım.Artık uçuş saatim gelmişti.Uçağa bindim.Yanımdaki bayanla tanıştım.Çok iyi birisiydi.Maalesef uçaktan inince ayrılmıştık.İndiğimde BU BENİM HAYATIM hiç kimse bana karışamaz dedim.Artık özgür olduğumu fark etmiştim.Bağırınca herkes bana baktı utanarak ayrıldım oradan...
(BU KİTAP GERÇEK DEĞİLDİR) BU BÖLÜMÜ YAYIMLAYIP,DEVAMINI YAZACAĞIM.
YOU ARE READING
BU BENİM HAYATI M
Teen FictionBU BENİM HİÇ KİMSE HİÇBİR ŞEYE KARIŞAMAZ. EN KÖTÜ HUYUM'da KAFAMA KOYDUĞUMU YAPARIM...