Hergün olduğu gibi

266 5 8
                                    

Hergun oldugu gibi,bugunde alarmi erteleye erteleye servise gec kaldigimi farkettim.Hemen uzerime biseyler gecirip yardirdim.Ve yine hergun oldugu gibi sapkayi kafama gecirim cama yaslandim ve kulakligimi taktim.16 yasindaki siradan ergenlerden oldugumi dusunuyosan,emin ol yaniliyosun ;) Beynimin icinde haftaya bana 2şer 3er girecek sinavlar hakkinda kufurler dolaniyodu.Lan ne cesit bir insafsiz fizik ve tarihi ayni gune koyar ki? Okula,sinavlara,hocalara lanet okurken geldigimizi farkettim.Sanirim suan kendi hakkimda bilgi vermem lazim.Ben Asya.Asya Kasırga.(Biliyorum soyadim cok havali :D) Eger suan wattpad'daki diger 39000 hikayede oldugu gibi,sisman ve cirkin bir kizin yasadigi seyleri anlatacagimi saniyosan,hemen sil bu hikayeyi :) 175 boyunda 56 kiloyum,kendimi ovmeyi sevmiyorum ama insanlar harika bi fizige oldugumu hep soyler.Ve evet, sporcuyum.Sanirim hayatimin anlami bu.Cömleri ittirip servisten indim.Hava yagmurlu gibiydi.Ve ben kesinlikle boyle havalara bayiliyorum.Liseme girmeden once kafami kaldirip soyle bi cevreye baktim.İceride yine onu gorucektim.Yine bana o yesil gozleriyle garip bi sekilde bakicakti.Ve ben yine kafami ceviricektim.Sapkami indirip okula girdim.Sinifa dogru yururken,aynen dedigim seyler oldu.Hergun oldugu gibi.Dunyama hosgeldiniz.Buda benim hikayem.

OKUMAYIN BENCE XDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin