prológus.

112 15 7
                                    

Remek,hétfő van.Hêtfő.....ami azt jelenti suli,ami tele ribancokkal és seggfejekkel.Jeeeee.Egyedül élek,a szüleim meghaltak 5 éves koromban.De ezen nincs sok időm agyalni,sietnem kell mert elkések.A fürdőbe vettem az irányt, nyúzott arcom nézett vissza a tükörből.Kifésültem kék hajam,fogat mostam,majd mentem ruhát választani.Nem kellett sokat gondolkozom,egy fekete pólót és egy fekete farmert választottam az acélbetétesem mellé.Felkaptam a táskám és rohantam le a konyhába,semmi kedvem nem volt reggelizni,így indultam a buszra.A buszmegállóba néhány diák ácsorgott.Hallottam amit mondtak rólam.Nem esik már rosszul,mert megszoktam.Nemsokára begurult a busz,majd utolsónak felszálltam.Szokásos helyemet vettem volna célba de valakik elfoglalták.Soha nem láttam őket, biztos újak lehetnek.A busz elindult én meg a nagy lendület miatt elestem.Mindenki röhögött kivéve őket.Az egyik fickó odajött hozzám és segített felállni.
-K-köszönöm-nyögtem ki egy idő után.
-Igazán semmiség,gyere oda hozzánk.Andy vagyok.
-Katy vagyok.Nem,magam fajta lányt mindenki utál,inkább leülök valahova.-ő csak felhúzta jobb szemöldökét,majd megragadta a csuklóm és hátra felé kezdett húzni.
-Ő itt Katy-mondta Andy a többi társainak.                                                                                                   -Csáo-köszöntek egyszerre.nem tudtam kinyögni semmit.                                                                       -Asley vagyok,ő itt  CC,Jake és Jinxx-hadarta el,közben szúrós szemmel nézett rám.                        -Nézzétek,tök jó meg minden,de eddig is elvoltam egyedül és most se lesz szükségem másokra.Köszönöm-épp felálltam volna mikor visszarántottak engem.                                              -Nem mész sehova.Már tudod a nevünket,be kell csatlakoznod a csoportunkba.                              -Tessék?-riadtam meg,közben Andyra bámultam értetlen képpel.                                                          -Gyilkos csoport,alkalmasnak látszól-súgta a fülembe-következő megállónál leszállunk és jössz velünk-jelentette ki.Megszólalni se tudtam de már mögöttem kezdtek röhögcsélni.Mi folyik itt?!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A sors műve vagy csak véletlen?Where stories live. Discover now