Prolog

3.5K 277 21
                                    

Domem se rozhléhal křik a pláč. Mladou omegu zase mlátila její alfa,ale to nebylo nic neobvyklého.

Všechny alfy si zvykly na to,že se jim omegy nemůžou ubránit a tak toho začaly zneužívat. Černý trh,znásilňování a další nechutné věci,které s nimi prováděly.

Naštěstí se virus ABO rozšířil jen do Evropy a ostatní kontinenty se nenakazily.

Když skončilo mlácení mladé omegy,alfa si na ní ještě bezohledně užila a pak si jakoby nic odkráčela do obýváku.

Všude zavládl klid,kromě jedné menší místnosti,kde vzlykal mladý kluk.Omega."Proč mám takový život!" Rozplakal se ještě víc."Kéž bych tu s tím tyranem nemusel být...Kéž by mi někdo pomohl..." Špitl už tišeji.

Myslel si,že ho nikdo nemůže slyšet,ale opak byl pravdu. Před vzlykající omegou se mihl stín a jeho tělo ovál ledový vzduch.

Zvedl svůj uslzený pohled nahoru a málem vykřikl leknutím. Před ním stála tmavá silueta kluka.Šátek mu zakrýval pusu a nos a na hlavě měl kapuci.

Už se chtěl zvednout a utéct,ale podlomili se mu nohy a on znovu skončil na zemi. Se strachem očekával,co udělá.

Chvíli se nic nedělo,ale pak si klekl a vystrašenou omegu pohladil po vlasech."Neboj se,maličký...nic ti neudělám." Špitl a opatrně okolo něj omotal ruce."Chci ti pomoct."Omega se přestala bránit a nechala se vtáhnout do hřejivého náručí cizí alfy.

Cítila se konečně v bezpečí a tak mu i obmotala ruce okolo krku. Neznámý otevřel okno a dekou,která ležela na posteli ho zabalil."Nemusíš se bát,teď už ne."Omega už pomalu únavou usínala.

Poslední,co viděla byla její překvapená a naštvaná alfa,která se za nimi rozeběhla. Ale to už jeho zachránce vyskočil z okna a pak ho přemohl spánek.

#################################

Tohle byl jen návrh na jednu knížku,která napadla.Zatím kapitoly moc vydávat nebudu,protože tak mám dost knížek.Snad ale prolog zaujal. ;-)

KikA

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat