Merhaba. Arkadaşlar ben ozmanlar daha 15 yaşındaydım ve yeni yeni farkına varmıştım eş cinsel olduğumu aslında o kadar kötü birşey değil sadece Türkiye'de bu okadar Anlamış bir şey değil yani Türk milleti biraz bu konuda cahil arkadaşlar beni okulumda çok dışladılar çünki ben hep kızlarla geziyordum ve onlar gibi makyaj elbise felan giymek istiyordum ve bir ara paramı biriktirip sentedik peruk aldım ve takınca çok mutlu oldum o an Bidaha hiç çıkarasım gelmiyordu ya Ne bileyim çok sevindim ilkez bu kadar fazla sevinmiştim Ve bu eşyalara takmama ailem karşı gelecekti biliyordum ve ben bunu dışarıda bir yere sakladım her gün gidip takıp eğleniyordum kendimce bir gün bu eşyaları ailem yakaladı ve ben dondum kaldım beni dövdüler çünki onlar için nasıl doğarsan ölene kadar öyle devam etmelisin ben hep Rabbime dua ediyorum ben kız olmak istiyorum diye şu an ailem beni piskiyatriye götürüyorlar ama boş çünki ben 18 yaşıma geldiğimde cinsel organımdan amaliyat olacağım ve benim pisikolajik iyice bozuldu köpek sahiplendim sonra bir kedi anca derdimi onlara anlata biliyorum arkadaşlar şu an ne yapacağımı bilmiyorum fiziken erkek ruhsal olarak kadınım ne yapmam gerekiyor yorum yaparmısınız !!!!!!bu anlattıklarım tamamen gerçek ve yaşanmış olaydır devamı için yorum yapın!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♦️Bir Eş Cinsel Çocuğun Hikayesi♦️
Fantasy15 yaşındaydım Daha Ama çok zorluklar atlattım devamını dinlemek istermisin gel ozman canım ♥️