Περιληψη

368 58 63
                                    

''AAAAAAAAAAAAA ΊΘΑΝ ??????''

''ΑΜΠΥ????ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ????''

''ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΣΑΛΑΧΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ KAI ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ EΣΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ?????ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ??''

''Η ΚΥΡΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ?ΣΚΑΤΑ! Αμπυ να σου εξηγησ-''

''ΤΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΡΕ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΟΤΙ ΠΗΔΗΞΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ 18ΧΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΕΙΡΕΣ ΣΒΑΡΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΓΡΙΟΥΛΕΣ ???''

''σταματα να ουρλιαζεις σαν παραπληγικο και ακου..εγω..εμ να..πως να το πω...''

''ΠΕΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΕ ΠΟΥ Ο ΑΛΑΧ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ''

''Καλα καλα, ειμαι εδω γιατι δουλευω για την γιαγια σου,ειμαι αυτος που την προσεχει.. οριστε ευχαριστηθηκες??''

*τον κοιταε με χαζεμενο υφος αλα αγελαδας μεχρι να συνηδιτοποιησει τι ειπε ο βλαμμενος.*

''ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ...''

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ενω η Abby Clarck,ενα απο τα σπασικλακια της τριτης λυκειου χαροπαλευει να βγαλει την ταξη και να γλυτωσει απο αυτο το βασανιστηριο που ονομαζεται σχολειο και ολα τα βλαμμενα και ψωνια που φιλοξενει, μια ανακαλυξη της ερχεται να ταραξει την ηρεμη και μιζερη ζωουλα της, οτι ο Ethan BLack, , Α.Κ.Α. το φειμους 18χονο, σεξυ πλουσιοπαιδο του σχολειου, που εχει οτι θελει, οποια θελει οποτε το θελει και μπλα μπλα μπλα.... και που της σπαει τα νευρα απο την πρωτη μερα που τον ειδε, εχει ενα μικρο τοσοδουλικοοο προβλημα.... ειναι αφραγκος...

Ακριβωωωωως... Ο τρανος και πασιγνωστος Ethan μενει απενταρος και αναγκαζεται να κανει μπειμπσιτινγκ σε γριουλες για να μπορεσει να συνεχισει να πουλαει μουρη στην κουλ παρεα του. Τι θα κανει λοιπον η Αbby οταν το μαθει? Μα και φυσικα θα ορκιστει να του κανει την ζωη κολαση πιο καυτη και απο τους κοιλιακους του.

______________________________________

*μουσική υπόκρουση από τύμπανα*

Κυρίες και κύριοι, μωρά και εμβρυα, προστιχατσες αδερφές μου που οι ορμόνες σας κάνουν πάρτυ και ξεσπατε στο wattpad και πορνογριουλες που επειδή η καναρινα του άντρα σας δεν κελαηδαει πια ερχεστε εδω,καλώς ήρθατε οοολοι στην πρώτη ιστορία μου

*χειροκροτήματα και φωνές από το πλήθος που παραληρει*

Αυτά απο μένα...

Τσαγιαααα.

ᏴႮՏͲᎬᎠ ҒϴᎡ ᏞᏆᏙᏆΝᏀTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang