**Bu aralar bölüm yazasım yok sıcaklardan da bunalıyorum kusura bakmayın... **
Taehyung : Sence de öyle mi?
JungKook : Hyung'unun sözünü dinle.
Taehyung :Abim yok..
JungKook : Sus da yürü..
⚜️⚜️
⚜️
Jimin kantinde geri döndüğünde tek başına oturan Seung'u bulup yanına oturdu.Jimin :Ah şey~ Diğerleri nerde?
Seung : Sınıfa çıktılar *Dedi endişe ile *
Jimin:Sana bir şey mi dediler? Endişeli gibisin??
Seung :Y-Yok kendimi iyi hissetmiyorum.
Jimin : Revize mi gitsek hemen? Müdüre gidelim gel. Eve götüreyim seni.. Kantinden yediğin bişey mi dokundu acaba? Stresden mi oldu?
Seung : Olabilir.Ben en iyisi eve gideyim.
Jimin : Ben bırakayım mı? Yolda başına bir şey gelir felan.
Seung : Yok hayır teşekkürler Jiminnie *Dedi hafif tebessümle..
Jimin :Tamam sen git. Ben hallederim müdürü. Çıktıktan sonra gelirim bakarım sana eve gidince mesaj atmayı unutma.. Bebeğim..
Seung gülümseyip sınıfa doğru çıkarken Jimin'i arkasından geldiğini hissedebiliyordu. Seung sınıfa girip çantasını topladı ve sırtına takıp çıktı. Jimin buruk gözlerle bakıp "Görüşürüz güzellik" dedi. Seungda el sallayarak okuldan çıktı. Seung eve giderken yolda Yoongi 'yi gördü. Yanına yaklaşıp omzundan tuttu ve yanında yürümeye başladı.
Seung : Hey sen şu Taehyung' ların evinde kalan çocuksun, adın ne?
Yoongi : *Kulaklığı çıkartıp* Ne? Ne istiyosun benden
Seung : Tanışalım diyorum. Adım Seung karşı komşunuzum ve Jimin'in de sevgilisiyim.
Yoongi : Adım Min Yoongi. Dahiyim. Bu yeterlimi?
Seung :Evet. Neden Tae'lerde kalıyosun?
Yoongi :Öyle gerekti. Fazlasını boşver.
Seung : Yoongi?
Yoongi :Hmm?
Seung : Tenin çok beyaz.
Yoongi : Evet öyle derler.
Seung : Müzik olarak ne dinliyordun?
Yoongi :Bigbang.
Seung : Ah~Onlar mükemmeller.
Hoseok, Yoongi 'yi uzaktan izleyip kızla yürüdüğünü görür görmez Yoongi' nin telefonuna mesaj atar. "O kızdan kurtulup arka sokağa geç." Yoongi, Seung'a bakıp "Bi susarmısın? Çok soru sordun" dedi. Seung ağzını fermuar gibi yapıp sustu. Yoongi telefonuna bakıp mesaja baktı. Hoseok 'un onu izlediğini anlayınca bir an durup etrafa baktı. Yoongi şapkasının üstüne birde kapşonlusunu atıp siyahlar içinde yürüyordu. Seung ne olduğunu anlamasa da Yoongi' nin gitmesine izin vermişti. Yoongi arka sokağa doğru gidip çıkmaz bir sokağa girdi. Gölgede beklerken Hoseok'un arabası tam sokağın önünde durdu ve Hoseok arabadan indi.
Yoongi :*Gölgelerin arasından çıkıp * Ne var Hoseok?
Hoseok : Yoongi o kız, kimdi?
Yoongi :Sanane?
Hoseok : O da mı bizim bağımlılardan? Sen mi alıştırdın?
Yoongi :Bundan Sana ne dedim dimi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA | Kim Taehyung
Fanfiction-Başımıza gelmeyen bir bu eksikti Taehyung !? #328 -ParkJimin Hikayelerinde 20180513 #90 -Aksiyon 20180610