Bu bu olamaz dı...

1K 47 6
                                    

Sondaki notu mutlaka okuyun beni seven okusun lütfen.

Duru

Zil çalar çakmaz bizimkilere 'ben bi lavaboya gidiyim' diye bi  yalan attım ve tam sınıftan çıkmak üzere olan ceyda nın yanına gittim ve koluna girdim.

İlk önce afalladı ana ben ona dönüp.

- korkma tatlım bi şey olmayacak sadece ufacık bi sana dalacam ondan sonra geri sınıfa girecez.

Dedim ve onu kızlar tuvaletine çektim.

Önce bana 'ben sana naptım ha naptım' bakışı attı bende ona 'sürtüklük yaptın daha napcan yavşak' bakışımı attım ve konuşmaya başladı.

- ya Duru arkadaşım bn sana naptım n'oluyo acaba.

-daha napcan Lan yavşak bnim Doruk kuşumu kesip duruyordun.

Dedim ve hemen kıza saç baş daldım.

O da bana karşılık vermeye çalıştı ama sadece çalıştığı için ben onu bi güzel dövdüm.

Tam kafasını duvara sürtüp kıvılcım çıkartıp o kıvılcımla götünü yakıp sonra da götünü kesip yüzüne yapıştıracaktım ki içeriye bizim okulun ispikçi salak kızı olan Ayça girdi.

Tabi bizi o halde yani beni Ceyda yı göçerken gördüğü için hemen koşa koşa müdüre gidip bizi şikayet etti.

Tabi müdürde bizi matematik dersinde bizi yanına çağırdı.

Bizde gittik.

Müdür içeri girer girmez başladı.

-evet sizi dinliyorum.

Tabi mal Ceyda hemen söküldü.

-Hocam Duru bana saldırdı valla benim suçum yok.

-ya yalan atma kızım kim dedi sana. Benim Doruk kuşumu gözünle ye yavaş diye he.

Dedim ve müdür de BM'nize bağırıp susturdu ve hemen bana dönüp.

-Duru kızım bu kaçıncı he kaçıncı her sene senle uğraşıyorum.
Şimdi sen eve git Tmm mı Ceyda Sende aynı şekilde.

Dedi ve bize birer izin kağıdı verip. Sınıfa yolladı.

Evet bu benim her sene başıma gelir illa biriyle kavga ederim bu yüzden müdür bu şekilde konuştu.

Hemen sınıfa gittik özlem Hoca ya izin kağıtlarını verdik ve ben çantamı toplayıp çıktım.

Tam okuldan çIkıyodum ki bizim Whatsap grubundan mesaj geldi.

Çılgın Rahipler

Arya: ya kızım noldu öle hemen eve geldin.

Masal: evet ya merk ettik.

Kumsal: evde hesaplaşcaZ ona göre.

Duru: tmm kızlar evde anlatırım.

Doruk: aşkım bi şey mi oldu.

Rüzgar: evet ya bi sorun mu var kim yaptı.

Mert: bi sorun varsa halledelim.

Tekin : o iş bizde ya

Doruk: evet ya kimse onlar bize söyle sen.

Duru: ya yok bi şey çıkışta sizde bize gelin anlatırım.

Doruk: Tmm o Zaman bb.

Mert: bb.

Rüzgar: bb

Tekin: bb

Masal: bb

Arya: bb

Kumsal: bb

Duru: bb

Evet şu benim Rüzgar la çıkma olayım dan sonra Rüzgar ı da bizim Whatsap grubuna ekledim o da Tekin Doruk ve Mert i de gruba eklemiş o günden. Beri bu grup böyle işte.

Bizim grup la olan  konuşmada. Sonra eve varmıştım.

Eve girdim ve bir az yattım.

Bir az dediğim bizimkiler okuldan gelene kadar yatmışım tabi bir az da yatış pozisyonu çalıştım ve en sonunda sağa dönüp az daha uyudum ve kalkıp bizimkilerin yanına gittim.

Gider gitmez hemen her şeyi anlatmamı istediler bende hepsini anlattım.

Çoğu buna gülerken çoğu da bunun çok kötü olduğunu okuldan atılabilirmişim ve eğer atılırsam onlarda benimle gelirlermiş falan dediler ama bn takmadım.

•••1 saat sonra

Bu olamaz dı.... bu Nasıl olur du hala aklım almıyor ama yapcam bir şey yoktu. 

Az önce telefonumdaki okuldan mesaj geldi  okuldan atılmışım ve yarın son kez okuldaki bana ait belgeleri almam için gitmem gerekiyormuş.

Mesajı gidip  biimkilere gösterdim onlarda benimle geleceklerini söylediler bn ne kadar inkar etsem de kabul etmediler.

Herkes yatağına gidip yattı ve derin rüyalara daldı.

Ertesi gün

Kızlarla dünde başka okullar aradık ama hepsinin kontenjan ı dolmuş dün sadece bi adet Endüstri Meslek lisesi ni bulduk ama pek gitmek istemiyorduk.

Bugün de okula gidip evrakları aldım ve geri dönerken tüm tayfa döndük. Çünkü onlar da benle dönmek istediler ben de itiraz etmedim çünkü işime gelmişti. Hep birlikte okul aradık ana hala Endüstri meslek lisesi dışında bulamadık. Ama durun bi dakka bn niye okul arıyom Lan benim Amcam zengin değilmi  Ada'm ın zaten bi okulu var ama tek sorun bu bi Erkek lisesi ama Amcam bize bi şeyler ayarlardı ya.

Bu fikri hemen bizim kızlara da anlattım onlar da kabul etti  zaten Atlas  amcamı  onlarda severdi.

Yarın hemen gider amcamla konuşurduk ama şimdi derin bir uykuya dalmamız lazım ki. Yarın gözlerimiz şiş gitmeyelim. Ve kendimizi derin uykunun kollarına bıraktık.

Herkese selam nabersiniz bu arada bi daha kl bölüm soru cevap bölümü yapcam siz sorcaksınız ve kimin cevaplamasını istiyorsanız o cevaplıycak hadi öpüldünüz bebişler bb❤️💛❤️💛

Erkek Lisesindeki  GüzellerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin