"את החלקת על כל השכל?! למה עשית את החובה הזאת, אני לא מבינה. היא הייתה מוגזמת ומגעילה, אני עדיין לא קולטת שעשית את זה." ליבי העירה לי כשהיינו בדרך הביתה, במונית.
"מה את רוצה שאעשה? זו הייתה החובה שלי, לא יכולתי לסרב." סיננתי לעברה בקול מרוגז והנהג הביט בנו במבט מצומצם מהמראה וישר הסיט את מבטו כשראה שקלטתי אותו מביט בנו.
"יכולת לסרב! תמיד אפשר לבקש חובה אחרת, לא יכולת לעשות את זה פשוט?" היא שאלה בטון מתון וחסר סבלנות, גילגלתי את עיניי למשמע דבריה ולא הבנתי למה אכפת לה בכלל.
"וברור שאכפת לי שלא תעשי מעצמך בדיחה!" היא ידעה שאני חושבת על זה, פאק שיט.
"טוב ליבי, אני עשיתי מעצמי בדיחה? זו רק חובה, לנשק את הולי פטרסון! אפשר לחשוב את מי נישקתי, רק נערה שלומדת איתנו במקרה בבית ספר וחוץ מהחובה הזאת, לא אשמע ממנה כבר!" כבר התחלתי להתעצבן, שלא תטיף לי מוסר על כלום ודבר שישכח.
"לא תשמעי ממנה? תראי אותה בבית ספר כל הזמן, ואין סיכוי שבעולם שהיא לא תבוא ותגיד לך שלום. ועוד אחרי הנשיקה הלוהטת שלכן!" היא אמרה את הכל בסלידה וכיווצה את פניה.
"טוב, בסדר. מה הבעיות שלך? את פשוט מפחדת שידעו מה קרה, נכון? הרי ברור, כי אחר כך יגידו 'מה, החברה של ליבי התנשקה עם בחורה?' זו הבעיה שלך?! לא אז תגידי לי מה!" הכל יצא מפי בלי שליטה ובלי חרטה על המילים שלי. כבר לא עניין אותי שאנחנו במונית והנהג שומע הכל ובטח לא מבין מה קרה שם בעצם.
"מה? לא! נראה לך שבאמת אכפת לי מה אנשים יגידו? ממש לא, מצידי שילכו לעזאזל. אני אומרת את זה לטובתך, לכי תדעי מה יקרה מחר בבית ספר. השמועות כבר ירוצו ולא יפסיקו לדבר עלייך, זה מה שאת פאקינג רוצה?" שתקתי לכמה דקות מתונות בשביל לא להתפוצץ עליה.
"לטובתי? אה? לכי תעבדי על מישהו אחר, אם היית חברה מספיק טובה פשוט היית אומרת לי שהכל יהיה בסדר ואין לי ממה לחשוש. במקום להגיד לי שעשיתי מעצמי בדיחה!" לקחתי כמה נשימות עמוקות והיה שקט, שקט מבעית ומעצבן שפשוט לא יכולתי לשמוע אותו.
"נהג, תוריד אותי כאן!" הפרתי את השלווה וליבי הביטה בי בעיניים פעורות והמומות.
"תגידי את נורמלית? עד הבית שלך יש עוד עשר דקות!" היא צעקה בזמן שהנהג הקשיב לי ועצר את המונית לשולי הכביש, הוצאתי כסף מהחזייה שלי ושילמתי לו את התשלום הנדרש.
"אני אלך ברגל ותעשי לי טובה ליבי. תשתדלי לא לשלוח לי הודעות מחר, כי חבל שאתעצבן עלייך על וויכוח שהחלטת לעלות ולזרוק דברים שלא קשורים בשיט." ולפני שהספיקה להגיד משהו, יצאתי מהמונית ומבטה עקב אחריי.
YOU ARE READING
Social pressure (girlXgirl) ✔️
Kısa Hikaye❞מתי יבוא היום שנוכל לצאת ולהגיד שאנחנו ביחד? זה כאילו כל השאר לא חשוב כי איתך זה מרגיש כמו אחד, מורגן.❝ ❞אני לא חושבת, הולי. ❝ שתי בנות, שני עולמות שונים. אף אחד לא חשב שהבנות האלה יכולות להיפגש ובדרך הכי לא צפויה שיש והכי לא מתאימה, שרגשות בין שני...