17. - Dopis

5.1K 121 0
                                    

Ráno jsem se probudila a Justin vedle mě nebyl. Koukla jsem se po pokoji a slyšela jsem sprchu.

Vlezla jsem do koupelny za ním. Nevšiml si mě. Svlékla jsem se a šla za ním.

Objala jsem ho ze zadu a on se rychle ke mně otočil. Pohledem jsem zamířila na jeho penis.

,,Co tu děláš?" Zeptal se mě a přitiskl mě na kachličky.

,,Nemůžu tu být?" Kousla jsem se do rtu.

,,Neměla bys" uvolnil mi cestu.

,,Proč?"

,,Bethany víš co jsem ti včera říkal. Odejdi radši"

,,Fajn" zamrzelo mě to, ale šla jsem.

Došla jsem do kuchyně už suchá a oblečená. Na stole byl lístek. Justin se ještě koupal.

Panebože. To je od Willa.

,,Milá Bethany...asi se ptáš proč...jelikož jsem ti neřekl všechno, píšu ti to teď. Justin ti rodiče nezabil. Kryl . Zabil jsem je . Nemohl jsem se na tebe dívat, aniž bys něco věděla. Justinovi odpusť. bys měla nenávidět. Tess a Sebastian o tom . Jen neví o mé smrti. Řekni Tess, že ji miluju co nejvíce na světě a že Sebastian byl pro jako bratr. Asi se divíš, proč to Justin vzal na sebe...řekl mi dřív, že k tobě začíná něco cítit a že potřebuje, aby jsi ho nenáviděla. Nesmí se do tebe zamilovat dokud nechytnou bratra tvého otce. Prosím Bethany, neříkej mu to, že to víš. rád a nechce si to přiznat. Vím, že ty k němu taky něco cítíš. Jinak by jsi včera neječela tak spokojeně jeho jméno.
Láska je hezká, ale on není ten pravý. Hodně štěstí. Nikdy na tebe nezapomenu. Měl jsem rád Bethany.

William

Začala jsem brečet. Sjela jsem po skříňkách a nohy si přitáhla k sobě.

Dopis jsem pevně držela v rukou.

,,Bethany co tu děláš?" Sedl si vedle mě Justin a objal mě.

,,Já-já ne-nemůžu dál" Snažila jsem mluvit normálně, ale hlas se mi na konci zlomil.

,,Co to je?" Ukázal na dopis.

,,Od Willa. Jen že mě měl rád" sklopila jsem pohled.

,,Mrzí mě to" Objal mě zase a pevně přitiskl k sobě.

Cítila jsem jeho parfém. Tričko měl mokré od mých slz.

,,Udělám snídani, co si dáš zlato?" Bylo hezké, jak mi řekl. Podívala jsem se do jeho přenádherných očí a byla mimo.

,,Nemám hlad. Chci jen...aby jsi byl u mě a objal mě" vyslovila jsem.

,,Dobře" zašeptal mi do ucha a dal mi pusu na tvář a objal mě.

Seděli jsme tam asi 15 minut. Pak mu zazvonil mobil.

,,Vem to" řekla jsem mu.

,,Ne, to není důležitý. Teď jsi důležitější ty"

,,Justine vem to"

,,Fajn" Zvedl se a šel do obýváku telefonovat.

Zatím jsem připravila věci na toasty, když v tom se mi zamotala hlava.

Spadla jsem na zem a hlavou se bouchla o kraj linky.

Najednou jen vidím Justina nade mnou a pak tmu.

Justin

Objímal jsem svoji malou holčičku, když mi volal Railey. Můj nejvyšší šéf.

,,Co je?" Řekl jsem nepříjemně.

,,Už ti to řekla?"

,,Ne"

,,Tak dělej. Máš už jen týden na to, aby jsi to z ní dostal. Jinak přijedu já a zabiju ji. Nebo lépe...zabiješ ji"

,,Zvládnu to. Do týdne to budeš mít"

,,Dobře. Musím jít. Máš přesně sedm dní." Típl to. Šel jsem za Beth zpátky když ji vidím na zemi. Rychle jsem ji vzal do náruče a dal na gauč.

Ona musí do nemocnice. To je problém.

Chytí nás.

Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺

KIDNAPPED  [Justin Bieber] Dokončeno ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat