Sziasztok! Csak annyit szeretnék hogy a részben lesz +18 -as rész, és mivel tudom, senki nem tartja be, ezért inkább ide írom! :)
~Norinaa
-Nahs! -Ennyit tudtam kinyögni. A látvány valami gyönyörű volt! Egy kisebb hegytetőn egy étterem állt. Nagyon a szélén de itt még nem tudtam mért. Körbe néztem. Mögöttem az út amin jöttünk és erdő. Előttem pedig az étterem. Bementünk.
-Jó napot! Nash Grier névre van foglalásunk.-A portás megnézte, és bólintott. Leintett egy pincért, hogy mutassa meg az asztalunkat.
Elindultunk a pincér után. Mögöttem Nash igen mosolyog. Már át elhagytuk az utolsó asztalokat is. Egy lépcsőhöz mentünk amin elkezdtünk lemenni. A fal egyszer csak sziklára váltott. A világítás gyönyörű! Égősorok vannak feltéve a szikla falára. Leértünk egy kisebb terembe, amiben kevés asztal volt, és csak egy volt megterítve. A világítás ugyan az. Égő sorok a plafonon. A szemben lévő falon egy vörös függöny. A padló sötétbarna fából készült. Oda mentünk az egyetlen megterített asztalhoz, ami majdnem a függöny mellet volt. A pincér adott étlapot, és elment.
-Na tetszik? -Kérdezte Nash.
-Ez...-Alig tudtam megszólalni! hisz konkrétan benne vagyunk a hegyben.-Erre.. Nincsenek szavak!
-És ez még semmi! Lesz még egy meglepetés! De az csak vacsora után!
-Ohh.. Akkor rendeljünk gyors és együnk! -Nevettünk majd elkezdtük nézegetni az étlapot. Néha-néha fel-fel pillantottunk egymásra és mikor véletlenül összenéztünk akkor elnevettük magunkat. Végül rendeltünk és beszélgettünk és jobban megismertük egymást. Majd elérkezett a meglepetés ideje.
-Elnézést!-Szólt Nash a pincérnek-Elhúzná a függönyt?
-Természetesen!-Mosolygott ránk a pincér.
Mikor elhúzta a függönyt, aszt hitem kiesik a szemem a helyéről. Egy nagy üveg ablak volt a függöny mögött. A várost és még az óceánt is jól látni. Gyönyörű látvány volt. Mivel még lemenőben volt a nap, az óceánról visszatükröződő napsugarak szépen terültek el a víz felületén. Jobbra nézve a várost látni. Felhőkarcolók, kicsit messzebb kertes házak stb.
-Na?? -Néz rém Nash fülig érő mosollyal.-Hogy tetszik királylány?
-Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon tetszik!-szememben már könnyek gyűltek. Ilyen randim még sosem volt!
-Ennek örülök!
Még vagy fél órán át csodáltuk a tájat(persze csináltam képet megmutatni a többieknek), majd elmentünk. A házélé érve nem szálunk ki hanem csak nézzük egymást. Aszt hiszem beleszerettem. A csendet én törtem meg.
-Nem jössz be?
-De-mosolyog el.
Bementünk és levágódtunk a kanapéra.
-Nézünk valami filmet?-Vetettem fel az ötletet.
-Csak ha én választhatok ki.
-Legyen.-Legyintettem rá majd amíg berakja a filmet csináltam popcornt.
-Éééés... Mit nézünk?- Mentem a nappaliba egy tálal a kezembe.
-Vaksötét.-Amint ez kimondta és már szökni akartam. Sikerült is volna ha nem kapja el a csuklóm-Nyugi! Majd hozzám bújhatsz.
-Rendben. De itt alszol! Nem fogok egy horror után egyedül lenni! -néztem rá fenyegetőzően.
-Rendben-mondta tök nyugodtan.
Mire vége lett a fimnek én remegtem mint egy nyárfalevél. Persze Nash végig ölelt meg minden, de én nem bírom a horrort. Elmentünk fürdeni külön-külön, Nash még átjött, hogy megnézze hogy vagyok. Hát nem édes???
-Egyedül el mersz aludni?-kérdezte szórakozottan.
-Igen. Nyugi jól leszek.
-Rendben kiabálj ha megakarnak ölni.-mondta majd kisietett a szobából.
Kikerekedett szemekkel néztem utána, majd nyakig betakaróztam és próbáltam aludni. Amúgy még csak 23:57 volt. Na igen én nézegettem minden fele. Nem mertem le hunyni a szemem. Ezt meguntam 3:34-kor. Átmentem Nashez a vendég szobába. Nash úgy kiterült mint egy szőnyeg. Le is fotóztam, ezt nem hagyhattam ki. Oda mentem hozzá és elkezdtem keltegetni.
-Nash! -semmi- Nash-mondtam hangosabban. Még mindig semmi.-Nash-Ordítottam, mire végre felugrottak a szemei és olyan ijedt tekintetet vágott mint én a film közben.
-Zoé! A frászt hozod rám! Mért nem alszol?
-Mert félek!-néztem rá bocsi szemekkel-Itt aludhatok?
-Ehhez fel sem kellet volna keltened. Elég ha befekszel mellém.
-De nem tudtam volna mert úgy ki voltál terülve mint egy szőnyeg.-Nevettem, és megmutattam neki a képet.
-Még kiterülve is helyes és szexi vagyok nem? -mosolygott csábítóan.
-Milyen szerény vagy-nevettem majd adtam neki egy puszit az arcára és befeküdtem mellé.
-Ezt mért kaptam?-mosolygott rám.
-Mert
-Naa.. Mond meg mért!-hisztizett.
-Mert...-haboztam- Mert szeretlek.-Lesütöttem a szem. Nash egyszer csak megcsókol. Meglepett de időben vissza csókoltam.
-Én is szeretlek.-mondta majd újra lecsapott ajkaimra.
Nem hagytuk abba. Több kellet. Kívántuk egymást. Nash felült a csípőmre, és úgy csókolt. Majd pózt váltottunk és én voltam fent. Csak kicsit lejjebb sikerült ülnöm mint ahogy terveztem. Ugyanis férfiasságára ültem, amitől egy férfias nyögés hagyta el a száját. Mivel csak egy fekete csipkés francia bugyi, egy hozzá való melltartó és egy nagy szürke póló volt rajtam, nem csodálom, hogy be indult a merevedés nála. Rajta amúgy csak alsónadrág és egy atléta (ami Adamé) volt. Mivel nagy kibaszás lenne vele szemben, hogy ha abba hagyom, ezért inkább nem hagytam abba. Meg én is kívántam. Elkezdtem le venni a felsőjét. Ő is ugyan így tett. Még mindig csókolóztunk, kis szüneteket tartva. Mikor megint alá kerültem, levette a melltartóm, és le dobta a földre. Elkezdte kényeztetni. Masszírozta, csókolgatta stb. Végül lekerült a bugyi és az alsónadrág is.
-Baszki!-Kiabált fel.
-Mi a baj?-kérdeztem félve.
-Óvszer?
-Éjjeli szekrény fiók.
-Ja.. akkor nincs baj-mosolygott rám perverzen.
Mikor fel görgette magának, újra csók csatáztunk. Egyik keze a derekamat fogta, a másik pedig egyre lejjebb vándorolt. Mikor meg találta amit keresett, elkezdett kényeztetni. Egyik úját belém helyezte, mire felnyögtem. Majd még egy úját belém helyezte majd még egyet. Már majd nem elmentem mikor vitette újait, és belém helyezte kibaszott nagy férfiasságát. Hát.. Aszta kurva. Na mindegy. Lökött párat mire felsikoltottam. Elmentem. Ő viszont egyre gyorsabban és nagyobbakat lökött, majd elment. Ki vette himbi-limbijét és ledőlt mellém. Folyt rólunk az izzadság. Elmentünk zuhanyozni együtt majd felvettük a ruháinkat. Befeküdtünk az ágyba és kis kifli-nagy kifli pózban elaludtuk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Az új lány {N. G.}
Фанфик~~~ELSŐ TÖRTÉNETEM előre bocsánatot kérek~~~ FIGYELEM! +18-as jelenetek és káromkodás van benne. Mindenki saját felelősségére olvassa. Mert én nem vállalok senkiért. "-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk. -Te is tetszel de...