Så hva blir det til? Mjauet steinhvisker. Jeg vill bli her, mjauet stormpels. Men hva er revehaugen? Mjauet stormpels. Det er ett sted hvor det er fult av rever, fæle rever. De er faktisk de største revene jeg har sett. Skjønner, mjauet stormpels. Stormpels, mjauet en katt bak ham. Vindskjær, mjauet han. De tok nese mot nese. Velkommen, til stammen, hvisket vindskjær. Takk, mjauet stormpels tilbake. Da stormpels så at mange katter var på vei fra møte plassen, så han at steinhvisker ikke var ferdig. Mange katter kom tilbake, får og høre hva steinhvisker skulle si. Jeg vet at det er jeg som bestemmer hvem som skal være grottevakt, og hvem som skal være jeger, men stormpels kan velge selv, mjauet steinhvisker. Får jeg? Mjauet stormpels. Ja, mjauet steinhvisker. Møte er over, mjauet han. Mange katter gikk bort til stormpels, og ønsket han velkommen. Stormpels, skal jeg vise deg rundt? Mjauet vindskjær. Ja takk, mjauet stormpels. Bli med meg, mjauet vindskjær.
Da hun hadde vist han rundt i stammen, gjespet stormpels. Og jeg er så trøtt mjauet han. Ja, da, men det er noen du må treffe først, mjauet vindskjær. De gikk mot to katter, den første var svart langhåret med grønne øyne, og den andre var lys stripet. En hannkatt, og en hunnkatt, tenkte stormpels. Stormpels, dette er vennen min, lys på himmel, lys på himmel dette er stormpels. Hei, mjauet stormpels, hei, mjauet lys tilbake. Og stormpels dette er broren min, mørk, mørk på himmel. Mye, himmel her, tenkte stormpels. Hei, mjauet begge to samtidig. Velkommen, til stammen, mjauet mørk på himmel. Takk, mjauet stormpels. Og, velkommen, mjauet lys på himmel. Vel da har dere hilst, på tide og legge seg, gjespet vindskjær. De gikk mot en hule, med deilige mose senger. Sover du her? Mjauet stormpels. Ja, mjauet vindskjær. De la seg sammen til en ball. God natt, mjauet stormpels, god nat mjauet vindskjær fort tilbake.
YOU ARE READING
månestreet
FanfictionStormpels er en tapper katt, som møter en katt kalt, vindskjær, de drar sammen og møter mange farer. De møter også en til katt. Og de tre kattene, møter også, en mystisk kattegruppe som hjelper dem.