O noapte cu Lara

473 1 0
                                    


   Stateam cu baietii mei pe bordura si o vad coborand din masina. Avea picioare interminabile, par foarte lung, corp subtire asa cum imi place. Nu era felul de fata dupa care sa fluieri sau sa pasai asa ca ne-am multumit cu privitul si barfa dupa (si baietii barfesc, da). Stiam ca nu ne-ar baga in seama pentru ca nu eram noi de nasul ei, dar am incrercat totusi si am salutat-o.

Noi: buna Lara

Ea: buna

Eu: ce faci pe aici?

Ea: am venit sa cumpar de mancare pisicilor, voi?

Noi: noi stam. sti cine suntem?

Ea: banuiesc ca sunteti membri pe Offtopic

Noi: banuiesti bine

Ea: ma bucur ca v-am intalnit. eu merg catre casa, va pup

Noi: papa Lara

Trebuia sa profit de sansa si asta am si facut. Am alergat catre ea cu gandul sa ii spun personal ca o plac.

Eu: Lara, asteapta putin

Ea: da?

Eu: voiam sa-ti multumesc pentru tot ce faci pe grup si pentru ca ne faci sa radem mereu

Ea: asta imi e rolul pe grup 😃

Eu: crezi ca as sari calul daca te-as intreba daca vrei sa iesim la o plimbare intr-o zi?

Ea: nu vrei in seara asta?

Eu: ba da, sigur. la ce ora?

Ea: trebuie sa duc lucrurile acasa si pot iesi. vino cu mine

N-am mai stat pe ganduri si i-am anuntat pe baieti ca plec cu Lara. Inainte de a ajunge la casa ei, a dat peste o groapa si mancarea s-a varsat pe amandoi. Plini de mancare de pisici, Lara a sugerat sa urcam si sa facem un dus (pe rand 😦).

Am ajuns la ea si eu am intrat primul. Era frumos la ea si mirosea a trandafiri peste tot. Am realizat ca am doar prosopul si hainele de care m-am dezbracat, asa ca am iesit doar in prosop.

Lara a facut ochi mari si a intrat repede in dus. Ma jucam cu pisicile ei cand dintr-o data o vad iesind intr-un prosop, la fel ca mine.

Din parul ei se scurgea in continuare apa, iar pielea ei avea inca stropi de apa. Am inebunit si stiam in momentul ala ca urma sa imi depasesc limitele. Am tras-o pe mine si stateam intinsi pe pat. Prosopul ei a cazut, iar eu ii puteam simtii pielea moale si fierbinte pe mine. Mirosea a capsuni si era incredibil de frumoasa nemachiata. Cu ochi mari si uimiti, ma privea fara sa scoata niciun sunet. Nu stiam ce fac, ma lasam condus de dorinta. Am tras-o usor de par si a ajuns sub mine. Inca o priveam si nu ziceam nimic, tot ce imi doream era sa o sarut apasat si sa facem dragoste, dar o parte din mine nu putea.

Eu: imi pare rau Lara, nu stiu ce a fost in capul meu.

Ea: banuiesc ca in niciunul din ele...

Eu: amuzanta ca intotdeauna...

Dadusem sa ma ridic cand o aud spunand NU.

Toate dorintele mi-au revenit si fara doar si poate nu m-am mai putut abtine. Am inceput sa o sarut si sa-i simt corpul. Era fina si delicata, iar la un moment dat se infige in gatul meu, ma trage de par si ma zgarie pana la sange.

A fost cea mai buna noapte pe care am avut-o si speram sa nu se termine niciodata, dar dimineata venira si a trebuit sa ma intorc la baietii mei carora chiar daca le-as fi spus, nu m-ar fi crezut.

O noapte cu LaraWhere stories live. Discover now