Každý to pozná. Koniec školského roka, zakrúžkované známky, ale učitelia nie a nie dať riaditeľské voľno alebo nám už konečne odovzdať vysvedčenia. Oni nás držia unudených v škole, v ktorej je o tri stupne viac ako vonku, vydýchaný vzduch a rôzne nástrahy (žuvačky pod lavicami, učiteľky rozprávajúce svoje historky z detstva, veľmi prepotený spolužiak čo má chuť si sadnúť s tebou do lavice....). Nadovšetko, myslia si, že sú skvelý ak nám skrátia dobu unudenia o desať minút, ale nepochopia to, že nám to je tak šum a fuk, lebo aj tak sme v škole. A to ešte nespomínam to, že sa dovalia do našej triedy a obľubujú robiť rozruch okolo toho, že si proste zabudol učiteľke oznámiť, že si išiel na wécko 13.9. a, že si 27.11. zabudol popriať spolužiačke k narodeninám, meninám, prvej menštruácii a ktovie ešte čomu. Ale odbočujem. Ideme rozoberať predsa niečo iné! Aké typy spolužiakov sa v tvojej prepotenej triede nachádzajú?
1. Energizer
Alebo v preklade, energiou prehnane nabitý spolužiak, ktorý nemá čo robiť a každého otravuje. A v prípade, ak sa niekto nad ním zľutuje a vymyslí nejakú aktivitu, tá ho práve nebaví. Nerada to priznávam, ale stáva sa, že som ten energizer ja. Ale priznajme si, nenudili by ste sa v triede plnej retardov keď jedna vaša kamoška kreslí, druhá striehne na miesto v hre a tretia ide na svadbu do Prahy. Proste tento energizer je najčastejšie hrozne odporný, celý rok s vami prehovorí minimálne, ale v ten jeden deň si spomenie, že práve ty si mu povedal 8.12. prvý ahoj a príde mu to nehorázne vtipné. A samozrejme nezabudne päťkrát poznamenať aký si skvelý a kde si celý školský rok bol a že na ďalší rok musíte spolu tráviť viac času. A prekvapivo, trávite spolu na ďalší rok viac času? Ak sa ráta to, že vás učiteľka slovenčiny posadí spolu do lavice a párkrát sa stretnete v skrinkách.
2. AngažátorKaždý má takého spolužiaka. Je to niekto kto svoju produktivitu a nápady prerába na skutočnosť. Napríklad, vznikne turnaj v stolnom tenise, odovzdávanie učebníc sa stane basketballom, turnaj v jedení a kradnutí desiaty, turnaj v kradnutí mobilov, kreslenie prechodu pre chodcov a ktovie ešte akých blbostí. Ale nie vždy to dopadne tak dobre, napríklad, dajme tomu, že druhá Veľká Noc pre učiteľky nie je najlepší nápad a ani hranie s frisbee v triede pri obraze patróna školy. Medzi tieto zlé nápady, môžme taktiež zaradiť hádzanie vodných balónikov po starších žiakoch. Ale povedzme si niečo o tomto angažátorovi. Je to zvyčajne chlapec, ktorý počas roka extrémne vyrušuje a všetko komentuje. Narozdiel od ostatných chlapcov, nemá až tak veľa sexistických poznámok a zvyčajne sa mu páči jedno dievča. Celá trieda samozrejme vie, ktoré, okrem toho dievčaťa. Rád sa jej zastáva a vymýšľa tieto aktivity hlavne keď vidí, že sa nudí.
YOU ARE READING
Typy ľudí
RandomTypy ľudí? Nebojte sa, nenarazili ste na nejakú zložitú psychologickú knihu, v ktorej budú rôzne rozdelenia ľudských pováh. Narazili ste na knihu, v ktorej nájdete rôzne, trochu prehnané, škatuľkovanie ľudí na rôznych miestach, rôznych časoch a v rô...