6.

197 8 0
                                    

'zijn wij echt broer en zus?' vraagt ze zowat 'Ja, wij zijn echt broer en zus. Vind je dat erg?' vraag k aan haar. ' nee eigenlijk niet, maar je bent wel mijn grootste idool... Dus hoe moet ik dat doen? T liefst kus ik je.. maar nu ik je zusje ben, kan dat niet... 

NIALL 

Het verbaasd me dat ik het beter kan zeggen dan verwacht. Ik ben blij dat ik haar heb gevonden, en zij is er nog helemaal van in shock. Volgens mij, want ze was een fan, van mij het grootst.. Maar nu I don't know.. Maar k heb mijn eigen zusje weer gevonden. En dat is te gek! ¨Kiki?¨ vraag ik. ¨Hoe weet je mijn bijnaam?¨ vraagt ze. ¨Maybe omdat ik je volg op instagram¨ zeg ik. ¨Oh¨ krijg ik terug. 

¨Wil je nog wat drinken?¨ vraag ik. ¨Uhm, ik denk dat ik maar es ga. Het spijt me. Maar ik voel me niet zo lekker..¨ zegt ze terug. ¨Zal ik je afzetten?¨ ¨Nee, hoeft niet.. Ga maar verder met je leven, ik wil niet zoals jullie worden. Ik vind het al speciaal dat ik jullie heb kunnen spreken. Ga gewoon verder en vergeet mij. Ik ben of was maar een fan..¨ zegt ze huilend. ¨Kom, ik kan je niet laten, ik heb je 16 jaar lang niet gezien, ik moet een deel inhalen. Ik wil een grote broer voor je zijn. Ik heb elke dag gehuild, afvragend of je er nog wel was.¨ zeg ik met tranen in mijn ogen. ¨Mag ik je misschien een..-¨ verder komt ze niet want ik maak haar zin af met ¨Wil je een Horan-Hug?¨ met een big smile. Ze knikt alleen maar, en dan knuf ik haar dood totdat ze snakt naar adem. Ik zet haar in mijn rug, en til haar zo mee naar de andere boys. ¨Je hoeft nergens bang voor te zijn¨ zeg ik geruststellend tegen dr. ¨Daar ben k niet bang voor. Het is gewoon zo, mijn ¨ouders¨ hebben jaren tegen me gelogen, en ik weet niet hoe ik ze moet vertellen dat ik boos op ze ben, want ik kan eigenlijk nooit echt boos zijn. Ik hou van eten, en ben daarom ook niet de dunste, maar dat boeit me nu even helemaal niet. Het punt is dat ik helemaal niet weet hoe ik dit tegen mijn adoptieouders moet zeggen.¨ zegt ze en daarna huilt ze in mijn shirt. ¨Stil maar baby, ik zal je helpen, wil je anders even langs de Mac?¨ vraag ik. ¨Zodat je kan eten?¨ zegt ze. ¨Ja, en jij¨ ¨Sorry, ik hoef niks.¨ zegt ze. 

Wanneer we bij ons huis zijn, zijn haar ogen zowat uit haar hoofd. Hoe ze kijkt is wonderbaarlijk. Ze is best wel mooi, alleen ze is mijn zusje. Anders had ik haar zo gevraagd. Als ze nu maar niet alle haat krijgt. Ze is en blijft voor altijd bij me, het boeit me niet wat ze wilt, ze blijft bij me. 




A/N

Hopelijk is het stukje leuk!

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu