Руджеро:
Щом видях Кар в това състояние изтръпнах!Взех я на ръце и хукнах към колата ми!След като пристигнахме и я взеха с една носилка аз се обадих на режисьора:
Разговор:
Реж:Къде сте по дяволите?!Нямам цял ден за една сцена!
Аз:Вижте,много се извинявам,но намерих Кар в безсъзнание и сега сме в болницата.
Реж:Моля?!Момче не ми говори глупости,за да се оправдаеш за закъснението!
Аз:Вижте сега!Този филм е мечтата на Карол!Защо да Ви лъжа?!Сигурно защото ми е забавно да си правя шеги с толкова сериозни неща?!Или пък защото днес реших,че нямам какво да правя и мога да прецакам филма заради който зарязах всичко-приятелката си,живота си и дойдох в Мексико!
Не съм усетил как съм повишил тон на човека,но наистина съм притеснен!А и може ли да си помисли,че се базикам с това?!
Реж:Обади ми се като разбереш нещо!Все пак ако е нещо сериозно трябва да знам!
Аз:Разбрахме се!
Край:
След като се обяснявах на режисьора 20 минути една сестра излезе от стаята в която беше Карол:
Аз:Извинете,как е Карол?
Сестра:Какъв сте и?
Аз:Ами.....-трябваше да излъжа за да ми каже!-аз съм брат и!
Сестра:Ами пациентката е с много сериозно навехнат крак!Трябва да го пази поне две седмици.Ударила си е и главата-трябва много да си почива,за да се възстанови!
Аз:Мога ли да я видя?
Сестра:Да,заповядайте!
Влязох при Карол:
Тя лежеше много изтощена на едно легло и щом ме видя леко се усмихна,но бързо скри усмивката си.
Аз:Добре ли си,сладурано?
Кар:До колкото е възможно,при положение,че няма да мога да се снимам във филма!
Щом го каза две сълзи се търкулнаха по зачервените и бузи.Аз се приближих до нея и ги избърсах с палците си.Прегърнах я:
Аз:Не е вярно!Ще се снимаш,и то още след две седмици!Но за целта трябва да ме слушаш и много да си почиваш!
Кар:Ха ха!Много на сериозно се взе!Да те слушам?!Ха ха ха😂
Аз:Хей!
Кар:Виж,за да си спокоен ще го обсъдим после!Но сега искам да си тръгваме!
Аз:Ок,отивам да кажа на доктора да оправи документите и идвам след малко.
Карол:
Руджеро излезе от стаята.А аз си спомних как паднах:Сутринта се събудих и се насочих към банята с идеята,че ще си взема душ и ще тръгвам,защото закъснявам за снимки,но тичайки се подхлъзнах и паднах в банята.Явно след ваната вчера съм намокрила пода и не съм подсушила,но това няма значение,защото помня само,че си ударих главата и после ми е черно.Мислите ми бяха прекъснати от един лекар,влизащ заедно с Руджеро.
Тъкмо се хванах за Ру и тръгнахме да излизаме когато докторът допълни:
Д:Бъдете до госпожицата през цялото време!Не се отделяйте от нея!(гледаше Ру)
На мен ми стана малко неловко,но Руджеро веднага лепна онази подла и перверзна усмивка на лицето си!Кимна и си тръгнахме.
В колата~Руджеро:
Мислех си за режисьора и какво да му кажа,когато Кар "прочете" мислите ми!
Кар:Ру?Хайде да отидем до студиото да говоря с режисьора!
Аз:Но...
Кар:Моля те,моля те,моля теее!
Направи кучешка муцунка,на която не можах да устоя и след половин час бяхме пред снимачната площадка,а след още 10 минути пред офиса на режисьора:
Кар почука и отвътре се чу:
Реж:Влез!
Ние влязохме и той ни изгледа със смесени чувства-зарадва се за Карол,но му беше чудно какво правим там.
Кар:Здравейте!
Реж:Здравей!Какво става?Защо куцаш?
Кар:Ами всъщност за това исках да говорим!С много сериозно навехнат крак съм!Не трябва да го движа поне две седмици!
Реж:Това означава,че......
Какво ще каже режисьорът?Дали Карол ще изиграе своята роля или пък някой ще я замести?Вижте в част 6!❤️
YOU ARE READING
Случайна среща
RomanceДали случайната среща на Карол Севиля и Руджеро Паскуарели ще промени живота им? Един кастинг,една "случайна" среща,един филм и още нещо....