Oké, een vraagje.
Wat zou jij doen als je een knuffel unicorn midden op straat zag liggen? Een normaal mens zou het gewoon niet pakken (of wel maakt niet uit). Maar ik natuurlijk niet...in plaat van dat ik het niet oppak, pak ik het op en gaat er als een idioot mee rondhuppelen. Totdat ik verdwaald raak. Yup zo dom ben ik dat ik gewoon ergens random naartoe ben gehuppeld. Maar hé, niet mijn hoog oké ik HOU van unicorns. They are my soulmates omdat ik nooit een echte soulmate ga krijgen natuurlijk. Back to the point ik was in een creepy steegje terecht gekomen waar ik twee jongens zag vechten. De domme zelf dat ik ben blijf daar staan om te kijken terwijl een ander slim persoon zou wegrennen. Een van de jongens haalde een mes tevoorschijn en stak hem neer. Ik was nog steeds aan het kijken terwijl ik eigenlijk moest wegrennen. De jongen draaide zich om met een duistere blik in zijn ogen en keek me recht aan. En toen begon ik te schreeuwen.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH" en ik begon als een gek te sprinten met mijn unicorn natuurlijk. De jongen rende achter me aan en man wat was hij snel, hij haalde me gewoon in."Raak me niet aan jongeman of ik steek je met mijn unicorn neer!" was mijn fantastische dreigement. De jongen had het lef om te lachen. Ik had helemaal niks grappigs gezegd."Hahahahahahah o my god hahahah." IK HAD HELEMAAL NIKS GRAPPIGS GEZEGD! Ik keek hem met een heel boos gezicht aan. Opeens stopte hij en keek weer met een serieus gezicht, haalde een zakdoek tevoorschijn en deed het op mijn gezicht. Mijn zicht werd troebel.
En alles werd zwart.
Hello beautiful people! Dit is een nieuw waar ik mee begonnen ben, ik weet dat ik al een tijdje niet meer op Wattpad met geweest. Ik had daar een goede reden voor en dat was een hel genaamd school. Ik was bezig met zoveel toetsen want ja school dacht laat ik elke week kinderen 4 toetsen geven WHOEEHOE. Maar ja plus ik heb een tijdelijke pauze gezet op I love him en I'm a...........MALIK!!!. Ik wil graag eerste Is This True Love or Fake Love en Badboys VS 'Goodgirls' even afmaken. Dusss maar ik heb wel fantastisch nieuws HET IS VAKANTIE VOOR MIJ DUS IK KAN MEER GAAN UPDATEN!!! DANK DE GODEN!! Dus ik hoop dat jullie dit boek wel een beetje leuk vinden en guys remember....
I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU
XOXO HazzzzaGirlllll
JE LEEST
The Handsome Devil Himself
Humor"Laat me alsjeblieft gaan. Please, please, please. Ik zweer op de Pizza God Pepperoni dat ik tegen niemand iets ga zeggen." "Who the fuck is de Pizza God?" "Dat heb ik je toch net verteld stupid, PEPPERONI!" "Er bestaat helemaal geen enkele god met...