-Hastane-

24 3 1
                                    


İzlemden devam ;

Ağlayarak çığlıklar atıyordum...
Dilaranın elini görünce ne yapacağımı şaşırdım kuzey ve uzayın yanımıza gelmesiyle kuzeyin dilarayı kaldırması bir oldu.

"Acilen hastaneye götürmeliyiz!"

Uzay elimden tutarak kapıya doğru sürükledi ben ve uzay ön koltuğa oturduk. Kuzeyin kucağında dilarayı görünce ağlamaya başladım."

"Dayan prensesim"diyerek ağlıyordum.

Uzay arabayı ani bi frenle durdu.
Kuzeyin kapıyı açıp acile doğru koşması bir oldu kucağında Dilara vardı ve ölü gibi yatıyordu hastanenin geçtiğimiz heryeri kan olmuştu kuzey koşarak kükredi.

"Biri baksın lan!!"

Dilarayı sedyeye yatırdılar ve acil yazan bir kapıya doğru yönlendirdiler.

Ben hala ağlıyordum...

1 saat sonra...

Doktor acil kapısından çıkınca hemen yanına doğru koştum.

"İyi mi o !durumu nasıl?' diye hala ağlıyordum.

Doktor söze girdi

"Hastamız elini çok kötü kesmiş camlar o kadar çok ilerlemiş ki damarlarını zedeleyip incitmis eğer biraz daha geç kalsaydınız hasta elini kaybedebilirdi ve ayrıca aşırı kan kaybettiği için Ab+ kanına ihtiyacımız var" dedi. Kuzey söze atladı.

"Benim var !! Hemen kanımı alın iyileşmesini istiyorum onun hemen!!" diye bağırdı.

Doktor

"bizimle gelin "dedi

ve sanırım Dilaranın yanına gitmeye başladılar...

Uzaya baktığımda oturuyordu ve yanına doğru ilerledim.

"Teşekkür ederim senin sayende dilaranın durumu iyi sen olmasan ne yapardım" diyip sarıldım.

NEEE!! SARILDIM MI OLAMAZ YA ÇOCUK YANLIŞ ANLICAK!!

Uzay ilk önce hiç tepki vermedi kasılmıştı ama sonra "bişey değil sizi gidi baş belaları" diyip gülümsedi.

Dilaradan devam;

Uyandığımda beyaz bi tavana doğru bakıyordum elime baktığımda sarılıydı.
Yanıma baktığımdaysa olamaz!! Evet tahmin ettiniz kuzey vardı ve oda sedyede uzanmış bana kan veriyordu.

"Uyandın mı baş belası" dedi.

Bende

"Napıyım yeniden uyuyup hiç uyanmıyım mı ?"Dedim ve somurttum.

Bana bakarak sırıttı.

"Benim sayemde hayattasın zaten baş belası bak sana kan veriyorum teşekkür edeceğin yerde nasıl konuşuyorsun". Dedi ve güldü.

Ona bakıp gülümsedim

"acıktım ben ya"
"karam yoksa yakarım ben bu hastaneyi bana karam getirin!"
diyip bağırmaya başladım.

Kuzeyden devam;

Beni çok korkutmuştu ona bişey olucak
Diye nedense tırsmıştım.çok güzel uyuyordu aynı bir baş belası meleğe benziyordu.

(Kuzeyin iç sesi ) 'noluyo olum sana iyimisin sen kafan yerinde mi korkmaya başladım yoksa sen bu kızdan hoşlanıyor musun lan ?' Diye sordu.

SONSUZA DEK JUJUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin