Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem çok heyecanlıyım inşallah beğenirsiniz sizleri çok seviyorum.
Sen bir vampirisin ve bu senin lisede ki ilk günün bu yüzden heycanısın ve okulunu çok merak ediyorsun. O sabah çok ama çok erken kalmıştın ve hemen üstünü giyindin.
Ve üstüne bunları giydin ve hemen kahvaltı yapmam için mutfağa indin. Fakat dolabı açtığında hiç kan yoktu. Sessizce annenin yanına gittin ve annene: "Anne kanlar nerede? Dolapta bulamadım." dersin.
Annen ise sana:" kızım dolaplara bak vardır al ve iç hem sen neden bu kadar erken kalktın?" sen ise hiçbir şey demeden odadan çıkarsın ve mutfağa inip annenin dediği yerlere bakarsın ve en sonunda kan bulup içersin. Okul vakti gelmişti artık sende hemen okula gitmek için eşyalarını alıp:" ben çıkıyorum. " dersin ve evden hızlıca çıkarsın. Okula vardığında direk sınıfına gidersin ve sırana oturursun. Sınıfta sen ve bir kaç kişi daha vardır. Sen o zamanlar BTS'i tanımıyorsundur ve sınıfa ilk girdiklerinde onları görmemiştin. En arka sıraya Jin ve jimin, onların bir önüne j-hope ve suga, senin yanına v ve son olarakta önüne rap monster ve jungkook oturur. Ve sen v'den geçmek için izin alırsın ve lavaboya gidersin o sırada Bangtan Beyler senin hakkında konuşuyorlardır sen sınıfa girince susarlar. Sen tabi haliyle şaşırırsın ama belli etmeden sırana oturursun.
Bu bölüm burada bitsin yeni bölümlerin gelmesini bekleyin hergün yeni bölüm atmaya çalışacağım umarım seversiniz.❤️