Ακουσαμε απλα κατι φωνες αλλα οχι με ιδιαιτερη ενταση και ετσι δεν δωσαμε σημασια νομιζοντας πως ηταν καποιος αλλος ηχος και εμεις παρακουσαμε. Ετσι οπως ημασταν τωρα μεσα στα σεντονια συνεχισαμε να φιλιομαστε ωσπου ακουστηκαν δίπλα μας 2 φωνες... Ηταν τελικα οι προηγουμενες φωνες...που απο οτι φαίνεται δεν ηταν ιδεα μας.
- Μαρινα;;...ειπε η γυναικεία φωνη σοκαρισμενη.
-Τι γινεται εδώ;...αναφωνησε η αντρικη φωνη!
Σκεπαστηκα καλα καλα με τα σεντονια γουρλωνοντας τα ματια και το ιδιο εκανε και ο Αλεξ με λιγη περισσοτερη ανεση όμως.
"Αρτεμις, Γιωργο τι έγινε;"
(Γιωργ)- εμ εσυ θα μας πεις βασικά τι εγινε
(Αρτ)- ναι λες και δεν βλέπεις παμε μεσα...
(Εγω)- ιιιι ποοο ναιιι η ταινιαα...που θα βλεπαμε σημερα!!!. Ειπα γεματη σοκ μπορώ να πω, ενω αυτοι πηγαν στο σαλονι.-ρε συ τους ειχα πει να ερθουν σήμερα το απογευμα για ταινια αφου θα ημουν σπίτι μονη μου αλλα ναι...ειπα στον Αλεξ
-ναι μωρο μου το καταλαβα,ειπε, φιλωντας με στο λαιμό εντονα...
- αχ παλι καλα που δεν μας πετυχαν σε άλλα πράγματα...
-εχασαν βασικα
-αμααν μην χασεις την χαρα σου εσυ
-καλα ντυσου τώρα να πάμε μεσα και θα σε κανονισω εγω
- Ναι Αλεξ ξανακανονισε με... ειπα και του κλεισα το ματι προκλητικα.Ντυθηκαμε και πηγαμε στο σαλονι οπου μας περιμενε η Αρτεμις με τον Γιωργο.
- " Βρε βρε καλως τους. Καποιοι τα ξαναβρηκαν " ειπε ο Γιώργος με το που μας ειδε.
- " δεν το σχολιαζω αυτο " του είπα
-" ο μπαμπας σου τα ξερει Μαρινα αυτα εδω που κανεις οταν δεν ειναι εδω;" ειπε χασκογελωντας
- " δεν ανοιγω το στομα μου δεν σε συμφερει" ειπα καθως κοιταξα την Αρτεμις .
Εκεινη με την σειρα της μας ρωτησε πως προεκυψε ολο αυτο κ της εξηγησαμε με λιγα λογια.
Μετα αρχισαμε να μιλαμε για αλλα θεματα και σε μια δοση αρχισα να γελαω με κατι που ειπωθηκε και η Αρτεμις είπε " οοο κοιταξτε την γλυκουλα μου πως κανει, μόνο που δεν κοκκινησε"
Ο Αλεξ φυσικα δεν εχασε την ευκαιρια να απαντησει σ αυτο, λεγοντας "γλυκουλα εδώ, μεσα γίνεται αλλος ανθρωπος"
"Αλεξ...." του είπα με σοβαρο υφος
"Αφού αυτή ειναι η αλήθεια Μαρίνα" είπε και αυτος με σοβαρο και πονηρό ύφος και επειτα με φιλησε.Ξαφνικα χτυπησε το τηλεφωνο και το σηκωσα. Ηταν η μαμα. Με ρωτησε τι εκανα και αν τελικα ηρθαν τα παιδια κ ποιοι. Καθως της έλεγα ποιοι ηρθαν, εκτός απ τον Γιώργο και την Άρτεμις καταλαθος της ανεφερα τον...Αλεξ.
Εκεινη με ρωτησε παραξενεμενη τι ειχε γινει. Της ειπα πως βγηκαμε για καφε κ συζητησαμε κ πως του ειπα να μεινει για την ταινια μαζι μας. Δεν της διευκρινησα αν τα ξαναβρηκαμε κ απλα της ειπα πως έπρεπε να κλεισω κ θα της τα λεγα απο κοντα ολα.
ESTÁS LEYENDO
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...