Правила и имформация

387 19 46
                                    

МЕСТА: 20
КРЪГОВЕ: 10

ЖУРИ:
AnotherNoNameAuthor

NoName_exe (миналогодишен победител)

blingsFOX

1. ЗАПИСВАНЕТО СТАВА ЧРЕЗ ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ ИЛИ КОМЕНТАР ПОД ТАЗИ ГЛАВА!

2. След всеки кръг ще отпадат по 2 УЧАСТНИКА, съобразено с гласовете на журито и гласуващите в коментарите!

3. Срокът за всеки кръг ще е 1 СЕДМИЦА, но ако всички корици бъдат изпратени по-рано от обявения срок, главата ще бъде качена по-скоро!

4. Всеки който не предаде корица до краят на съответният срок е ДИСКВАЛИФИЦИРАН!

5. Кориците се изпращат по АБВ поща на организаторката, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пише името на автора (не можем да сами да разберем чия е корицата!) и се пише на лично, че корицата е изпратена, за да предотвратим обърквания!
АБВ поща:
AnotherNoNameAuthor: raq.wattpad@abv.bg


6. ЗАБРАНЯВА СЕ КРАДЕНЕТО НА ЧУЖДИ КОРИЦИ! ОТКРИЕ ЛИ СЕ ТАКОВА НАРУШЕНИЕ, УЧАСТНИКЪТ ЩЕ БЪДЕ ДИСКВАЛИФИЦИРАН!

7. Участниците ИМАТ правото да гласуват!

8. ЗАБРАНЯВАТ СЕ ОБИДИТЕ ПО АДРЕС НА ДРУГИТЕ УЧАСТНИЦИ, ТАКОВА ДЕЙСТВИЕ СЕ НАКАЗВА С ДИСКВАЛИФИЦИРАНЕ!

9. За гласуване се отпускат 3 ДНИ!

10. КОНКУРСЪТ ЗАПОЧВА СЛЕД КАТО СЕ ЗАПЪЛНЯТ ВСИЧКИ МЕСТА, АКО ТОВА СТАНЕ ДО 2 ИЛИ 3 ЮЛИ, тъй като на 1 имам много важен конкурс и се налага да се подготвям за него!

УСПЕХ НА ВСИЧКИ!❤️

Summer Cover Competition Where stories live. Discover now