Dupa ce s-a terminat micuta intalnire a fetelor ,baietii sau retras in camerele lor,special amenajate pentru sederea lor in Magix pe durata intregului antrenament.
Max povesteste:
Cum am putut sa fiu atat de idiot?M-am comportat de parca ascund ceva fata de Aysha atata timp cat nici macar nu stiu sigur daca e ea,ar trebui sa fac ceva sa aflu, toate gandurile astea ma omoara...
Venti: Max e 2 dimineata ar trebui sa dormi sau cel putin sa ma lasi pe mine.
Max: Hei,hei auzi?
Venti: Din pacate te aud.
Max: Mai ai programul ala unde poti gasii date despre toate fiintele magice?
Venti: Da til pot arata daca vrei.-se ridica somnoros punandu-si ochelarii tinand ochii inchisi si se indreapta spre calculator-
Max: Daca vrei sa ma ajuti taci si nu pui intrebari!
Venti: Ok.... incepi sa ma sperii.
Max: Sa facut cauta-mi ziua in care s-a nascut Aysha.
Venti: De ce ai nevoie de data ei de nastere?
Max: Ai spus ca nu pui intrebari,o sa iti explic tot dupa ce aflu data.
Venti: Tinand cont ca este eleva in Magix as putea intra in baza lor de date si asa voi gasii mai repede.....gata am gasit : Aysha este gardiana din Morfy,putere muzica si este nascuta pe data de 29.06.1995.
Max: Pe cat?
Venti: 29.06.1995.
Max: Ok acum ca mai ajutat o sa iti explic totul.Doar vrei sa afli nu?
Venti: Ok te ascult.
Max: Bun deci sa incep...eu nu sunt de pe Pamant,adica nu sunt nascut aici...planeta mea e Morfy,am o sora geamana iar data nasterii mele este 29.06.1995...
Venti: Adica vrei sa spui ca Aysha e sora ta?
Max: Da.
Venti: Dar ea de ce nu stie ?
Max: Pentru ca eu i-am sters toate amintirile cu mine-o spune cu vocea tremuranda din cauza tristetii-
Venti: De ce ai face asta?Nu ai niciun drept!
Max: Stiu dar lasa-ma sa iti explic...cand eu si Aysha am implinit 10 ani , Pheonixul intunecat ne-a atacat si ne-a ucis parintii chiar in fata mea si as fi putut sa ii salvez.
Venti: Nu ai fi putut sa ii salvezi erai un copil neajutorat exact ca Aysha.
Max: Gresesti enorm,vezi tu toti razboinicii din familia mea isi primesc puterile atunci cand implinesc varsta de 10 ani.Tu de ce crezi ca nu s-a mai auzit nimic de Pheonixul intunecat de 9 ani? Eu l-am ucis ca sa o pot salva pe Aysha...sunt un criminal...-o spune plangand in timp ce dadea cu pumnii in pereti-
Venti povesteste:
Il vedeam pe Max cum plangea de durere si nu stiam cum sa il fac sa se opreasca,ce sa ii spun ca sa se linisteasca,nu ii pot spune calmeazate ca atunci cand suntem la antrenamente si il vad cum repeta un exercitiu pana la epuizare doar ca sa ii iasa perfect.
Starea lui e una dureroasa,a fost marcat puternic de moartea parintilor lui cand era un copil foarte mic.
Venti: Scoateti prostia asta din cap!Nu esti un criminal! Esti un erou.Stiu ca nu ai putut sa iti salvezi parintii dar ai salvat-o pe sora ta,te-ai salvat pe tine.Chiar nu inseamna nimic pentru tine?
CITEȘTI
Magie si razboi
Teen FictionSe da o lupta...intre bine si rau,unde sase fete sunt puse fata in fata cu cel mai mare pericol din lume...Fortele Intunericului. Ajutate de sase razboinici,vor lupta. Oare puterile lor vor fi de ajuns?Vor trebui sa sa se schimbe? Vor fi sa...