Ethani POVMu imestus on suur, kui näen politseid, kes hoiab vaevu Mariat jalgadel.
"Mis toimub?" Küsib Maria ema.
"Kes siin on Sara Fora ja Sander Fora?" Küsib üks meespolitseinik.
"Meie!" Hüüavad Maria vanemad ja astuvad sammu ette.
"Me leidsime teie tütre kesklinnast, keset tänavat, konjakipudel käes. Teie tütar on alaealine. Me peame määrama karistuse." Seletab politseinik ja Maria vanemad noogutavad.
"Ma viin Maria oma tuppa," sõnan ma nimg võtan ta oma õlale. Georgia tuleb meie järel.
"Palun. Sind pole siia vaja hetkel. Hiljem teeme, mis tahad, aga praegu...Ole all või kuskil," lausun ma ning ta noogutab kurvalt.
Avan Maria toa ukse ja me taarume uksest sisse. Maria kukub voodisse ja tõmbab mu enda alla. Ta istub mu peale.
"Tead...sa...sa oled üks...ilge mölakas...aga ei saa...vas...tu vaielda, et sa...oled kur...adi ken...a..." sõnab ta ja hakkab mu pluusi nööpi avama. Nii väga, kui ma ka seda ei tahaks, ei saa ma lasta sel juhtuda.
"Maria. Sa oled purjus, sa kahetsed seda hiljem väga..." üritan ma teda veenda, kuid ta surub oma huuled minu omadele. Tunnen alkoholi maitset ja ka veidi suitsu. Ta suudleb mind, kuid siis võtab huuled ära.
"Mul on...paha..." pomiseb ta ning tundub, et ta hakkab oksele. Ma tulen kähku ta alt ära ja võtan ta sülle ning viin wc-sse.
Maria kummardub poti kohale ning ma hoian ta juukseid, et tal kergem oksendada oleks.
"Miks sa teed nii..." sosistan ma, kuid piisavalt kõvasti, et ta seda kuuleks.
"Põhjused..." vastab ta samuti sosinal, "vii mind palun voodisse, ma tahan magada..." lausub ta siis ning ma võtan ta uuesti sülle ja viin ta voodisse. Teen ühe poole ära ja panen ta teki alla ning kohendan ka ta patju.
"Maga hästi." Lausun ma ja hakkan püsti tõusma, kuid ta haarab mu käest.
"Palun jää siia. Palun..." palub ta mind.
"Ma ei saa...Su vanemad tulevad ilmselt sinuga rääkima ja minu omad tahavad minuga rääkida." Vastan ma.
"Aga tule pärast. Palun?" Palub ta mind uuesti ja ma ei saa sellele vastu vaielda. Noogutan ning lasen ta käest lahti.
Astun just uksest välja, kui mulle vaatavad vastu Maria vanemad.
"Ma panin ta voodisse, aga ta ei maga veel. Ja ta...oksendas," lausun veel ning lähen alumisele korrusele, kus istuvad juba mu vanemad ootusärevuses.
"Kus Georgia on?" Küsin ma, sest ei näe teda.
"Ta arvas, et pole õige siin olla. Ta helistab sulle millalgi," vastab ema ja ma noogutan.
"Kuidas temaga on?" Küsib isa.
"No...Ta oksendas ja siis ma panin ta voodisse. Tahtis magama minna," vastan ma.
Juba varsti kuulen ma, kuidas Maria vanemad trepist alla tulevad.
"Ethan, ta tahab sind. Mine tema juurde, palun," lausub Maria ema ning ma noogutan ja lähen kiirete sammudega trepist üles. Avan vaikselt Maria ukse ja märkan, et ta magab.
"Ma ei maga, tule siia..." sosistab ta ja ma võpatan ta hääle peale. Ma lähen voodisse, teki alla ja Maria paneb oma pea mu rinnale ning käed ümber minu.
"Kas sul palav ei hakka?" Küsib ta täiesti õiget küsimust.
"Ma arvan, et hakkab...Ma ei tea," vastan ma ja ta tuleb mu pealt ära.
أنت تقرأ
Mr.Right And I// eesti.k/LÕPETATUD
عاطفيةEthan Blame on 17.aastane poiss, kes on ülbe ja suure egoga ning, kes liigub ringi kooli kõige lahedamate ja kuumemate kuttidega. Kui nende majja asub elama teatud põhjustel koolis ebapopulaarsena tuntud Maria Fora, muudab ta Ethani elu. Nende vahel...