7.

208 6 5
                                    

Wanneer we bij ons huis zijn, zijn haar ogen zowat uit haar hoofd. Hoe ze kijkt is wonderbaarlijk. Ze is best wel mooi, alleen ze is mijn zusje. Anders had ik haar zo gevraagd. Als ze nu maar niet alle haat krijgt. Ze is en blijft voor altijd bij me, het boeit me niet wat ze wilt, ze blijft bij me.

Pov. Louis

Wat is ze mooi. Helaas kijkt Harry ook steeds naar dr. We hebben momenteel beide geen relatie, dat geldt ook voor Niall. Alleen Liam heeft een relatie, en hij is er volwassen genoeg voor om zich er mee bezig te houden, maar ook om met ons om te gaan. ¨Wow¨ fluistert Kyara. ¨Hallo, ik ben L-¨ voordat ik mijn zin kan afmaken, maakt Kyara hem al af. ¨Louis, I know.¨ giechelt ze. ¨Ben je een grote fan, en van wie het meest?¨ vraagt Harry. Ik voel jaloezie opkomen, maar probeer het te laten vallen. ¨Ik was eerst niet zo'n grote fan, maar ja nu steeds meer, tot de dag van gisteren. Mijn favoriet was eigenlijk Niall...¨ zegt ze. ¨Maar jullie zijn toch broer en zus?¨ vraag ik. ¨Ja¨ zeggen ze allebei net zo hyper, en tegelijk. ¨Nu ik goed kijk, lijken jullie sprekend op elkaar¨ meldt ik. ¨Haha¨ komt er uit de mond van Niall. ¨Sis, we are brothsis¨ zegt Niall weer. ¨En dat is??¨ vragen Kyara en ik bijna tegelijkertijd. ¨Broth van brother en sis van sister¨ degt Niall met een 'duhh' toontje. Ik geef Harry een dodelijke blik als ik m zie staren naar Kyara. ¨Zoek een andere chick, Harry¨ zeg ik als ie terug is uit zn trans komt. ¨Kijk wel¨ krijg ik terug. ¨Niet kijk wel, we zien wel op wie zij gaat vallen, misschien een van ons, misschien wel geen van ons, we zien het snel, of nog lang niet. Misschien zien we het wel nooit¨ zeg ik serieus. ¨Tommo is een keer serieus hoor¨ lach Liam. ¨Houd je bek dicht, Payno¨ preek ik terug. 

Pov. Kyara

Wat zien ze er toch goed uit. Alleen, hoe komt dat? Is dat make-up? Zometeen zijn ze eigenlijk spuug lelijk. Help. ¨Kiki?¨ vraagt Louis. ¨Lou?¨ zeg ik op dezelfde toon terug. ¨Wat zijn je hobby's allemaal?¨ vraag Louis weer. Ik zie dat Harry boos naar Louis kijkt. Echt, ik dacht dat Harry anders was. Niet dus, hij is een eikel. Tenminste zo gedraagt ie zich nu. ¨Volgens mij had ik dat al gezegd, maar oké,  nog een keer; muziek, ik ben gek op zingen. Ik houd van muziek instrumenten, en kan ook wel wat spelen op verschillende instrumenten. Ik hou van voetbal, en voetbal zelf ook, alleen nu kan ik niet mee doen, want ik heb een blessure. Mijn knie is een beetje dood. Maar verder hou ik nog van schrijven en van tekenen. Nou dat is niet 1 ding, maar t boeit me niet.¨ zeg ik. ¨Wat kun je allemaal spelen? En welke attracties?¨ vraagt Niall. ¨Gitaar kan ik denk ik wel het beste, verder cello, contrabas, piano, viool, en ik kan drummen.¨ zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat iemand dat kan. ¨En welk liedje kan je het beste?¨ vraagt Liam. ¨I don't know. Alleen heb ik mijn gitaar niet. Die is laatst overleden en nu moet ik even slapen voor een nieuwe. Maar dat komt wel, ooit¨ zeg ik weer. ¨Je kan onze gitaren wel lenen, we hebben een hele collectie¨ zegt Niall weer. ¨Uhh, oké? Alleen ja, ik durf nooit echt te spelen, laatst staan in het openbaar.. Dat geldt ook met zingen..¨ zeg ik zenuwachtig. ¨Wij helpen je over die angst heen. Hadden wij ook eerst¨ zegt Harry. ¨Kee¨ is mijn antwoord. 

Niall en ik hebben samen uit de collectie een gitaar gekozen, en we spelen Little Things, dat vind ik echt een heel erg mooi nummer. Alleen ik weet nooit wat mijn favoriete nummer is. Maar Little Things zal sowieso een kanshebber zijn. 

Nu Zayn er niet meer is, zing ik zijn stukjes. Dus ik moet beginnen. Niall, Liam en ik spelen op onze gitaren, en ik moet toegeven, ik ben zenuwachtig.

Ik begin. 

Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this mind it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

Liam.

I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

Samen

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you, oh it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little things

Louis

You can't go to bed without a cup of tea
Maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

Harry

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

Samen

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little things

Niall

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little things

Samen

I've just let these little things slip out of my mouth
Because it's you, oh it's you, it's you they add up to
And I'm in love with you (all these little things)
I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you they add up to
I'm in love with you, and all your little things

Wanneer de laatste klanken van de gitaar klinken, voel ik mezelf rood worden. Ik weet al vanaf kleins af aan, dat ik helemaal niet kan zingen. Ik ben kneiter vals. Gitaar spelen, kan ik nog wel, maar we houden er maar even over op. ¨Wow, Kyara, waar heb je dat geleerd?¨ vraagt Niall verbaasd. ¨Nergens, ik heb nooit les gehad, alleen ik speelde soms op mijn kamer en zong er wat bij. ALleen vaak durfde ik het ook niet. Want ik voel me er niet zo goed bij. Ik wilde er vroeger iets mee doen, maar ik ben er te slecht voor. Mijn moeder en ik bedachten dat ik me misschien in kon schrijven voor The X-Factor, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Niemand zal het boeien. Kunnen we het nu over iets anders hebben?!¨ ratel ik. ¨Wow, je bent wel goed, we kunnen je als je wilt privé les geven en je bent wel genoeg om er later iets mee te doen! Wil je misschien een nummer dan opnemen?¨ vraagt Niall weer. ¨Ik maak covers, zowat elk nummer van jullie is gecoverd en van Little Mix cover ik ook veel. Maar ik ben er mee gestopt. Ik kreeg alleen maar haat. Dus dan is het klaar.¨ zeg ik weer, alsof het me niet meer zoveel boeit. ¨We beginnen morgen, of je het nou wilt of niet, als jij je droom wilt nagaan, moet je er iets voor terug doen¨ lacht Niall. ¨T zal wel¨ zeg ik. 

A/N

YAAAAAAY een lang stukje! Meer dan 1200 woorden, binnen 1300!!!! Applaus naar bij :D. Just kidding.

Iedereen die zo school heeft, good luck. Maar ikke moet meteen tot 16:10.

-x



He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu